کد خبر : 1630872 | 27 مرداد 1398 ساعت 15:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های فرانسوی

پیشنهاد بارسا برای نیمار، نمایشی و به‌خاطر مسی است

در شرایطی که با انتقال قرضی کوتینیو به بایرن شانس بارسا برای جذب نیمار کمتر شده، این بازیکن تماس هایش با رئال را بیشتر از قبل کرده است.

پیشنهاد بارسا برای نیمار، نمایشی و به‌خاطر مسی است

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هفته گذشته نماینده های بارسا به پاریس رفتند و برای بازگرداندن نیمار با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی وارد مذاکره شدند، خبر انتقال کوتینیو به بایرن مونیخ همه را شگفت زده کرد.

 

 

1427458

 

 

نشریه معتبر اکیپ نوشته است که ناصر الخلیفی و دیگر سران پی اس جی از این حرکت بارسلونا حیرت زده اند چرا که قرار بود فیلیپه کوتینیو در ازای نیمار به پی اس جی ملحق شود و حالا یکی از گزینه های اصلی برای پروسه بازگشت نیمار از بین رفته است.

در پاری سن ژرمن حالا تردید دارند که آیا بارسلونا واقعا خواهان جذب نیمار است یا مذاکرات هفته گذشته نمایشی بوده تنها برای اثبات این نکته به مسی که باشگاه در تلاش برای جذب نیمار است.

بر کسی پوشیده نیست که مسی هوادار شماره یک نیمار است و دوست دارد بار دیگر او را کنار خود داشته باشد و به باشگاه فشار وارد کرده تا همه تلاشش برای این مهم را انجام دهد اما به نظر، تمایل قلبی مسئولان باشگاه چیز دیگری است و از این منظر با مسی اختلاف نظر دارند.

 

 

1426391

 

 

در چنین اوضاع و احوالی نیمار هم به نظر از بارسا قطع امید کرده و در روزهای اخیر از طریق پینی زاهاوی مدیر برنامه های معروف دنیای فوتبال تماس هایی مکرر با رئال داشته است. در حالی که رسانه های کاتالونیا خبر از تغییر تاکتیک بارسا در مورد نیمار داده اند و عنوان داشته اند که آنها قصد دارند پیشنهاد انتقال قرضی ستاره برزیلی را مطرح کنند؛ پیشنهادی که هفته دیگر ارائه خواهد شد، رئالی ها موضع خود در قبال نیمار را جدی تر کرده اند و در صدد گرفتن پاسخ مثبت نهایی از خود او هستند و اگر موفق به این کار شوند، شانس بارسا برای جذب نیمار را باید از دست رفته دانست.

دیدگاه‌ها