کد خبر : 1630887 | 27 مرداد 1398 ساعت 16:06 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمله خارجی‌ها به عنوان آقای گلی

داغ شدن تنور مدعیان کفش طلای فوتبال ایران

با حضور جونیور براندائو اکنون تیم‌های مدعی این فصل با مهاجمان خارجی به دنبال دستیابی به اهداف خود خواهند بود.

داغ شدن تنور مدعیان کفش طلای فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و فولاد خوزستان تیم‌هایی هستند که در این فصل با مهاجمان خارجی خود همچنان به دنبال دستیابی به بزرگترین هدف در لیگ نوزدهم خواهند بود.


عنوان آقای گلی فصل گذشته به صورت مشترک به کی‌روش استنلی و پریرا رسید تا بعد از چهار فصل این عنوان از ید مهاجمان داخلی در بیاید.


در فصل جدید نیز مهاجمان خارجی حضوری فعال در فوتبال ایران خواهند داشت؛ استقلال دیاباته را به خدمت گرفته و پرسپولیس نیز با جونیور براندائو به توافق دست یافته و تراکتور نیز از بعد از جذب بازیکن پروئی خود، اکنون مدعی است که مهاجم طراز اول دیگری را طی 24 ساعت آینده معرفی خواهد کرد تا در کنار کی‌روش استنلی، لوسیانو پریرا و ماکالی کریسانتوس تنور داغ رقابت در بین مهاجمان لیگ برتری برای دستیابی به عنوان آقای گلی افزایش یابد.


پرسپولیس که در فصل گذشته علیرغم جذب ماریو بودیمیر به توفیق چندانی دست نیافت و این اتفاق برای استقلال با جذب ایسما نیز رقم خورد، هر دو تیم مدعی سرخابی در این فصل با مهاجمان برزیلی و مالی به توافق رسیدند تا روزنه امید جدیدی برای هواداران خود شکل دهند. آنها به همین منظور جونیور براندائو و دیاباته را به خدمت گرفته‌اند. طبق آخرین اخبار براندائو که پیش از عزیمت به ایران وعده آقای گلی نیز به هواداران این تیم داده، بامداد فردا به تهران خواهد آمد و در سمت مقابل نیز دیاباته که در دیدارهای پیش فصل برای آبی‌ها دلبری کرده، امیدوار است این تیم را بعد از مدت‌ها به آقای گلی رقابت‌ها برساند. استقلالی‌ها که همچنان حسرت جدایی مامه تیام را می‌خورند، با جذب دیاباته که در دیدارهای پیش فصل گلزن قهاری نشان داده و کارنامه پرباری نیز دارد، کاملا امیدوار شده‌اند تا در خط هجومی خود اتفاق بزرگی را تجربه کنند و باید دید این مهاجم اهل مالی می‌تواند در این فصل با جشن گل‌های خود، آنها را روی سکوها به وجد بیاورد یا خیر.


سپاهان نیز در میان حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص جدایی استنلی، در نهایت او را در اصفهان ماندگار کرد و قلعه نویی امیدوار است آقای گل فصل گذشته‌اش بار دیگر موفق شود بار هجومی تیمش را به دوش بکشد. ذوب آهن نیز بعد از جدایی اوساگوآنا اینبار به دنبال مهاجم جدیدی رفت و ماکالی کریسانتوس را به خدمت گرفت.


تراکتور در میان هجمه خبری فراوانی که شکل گرفته بود، امروز یک هافبک اهل پرو را معرفی کرد و قرار است مهاجم سرشناس تیمش را طی 24 ساعت آینده به تبریز بکشاند.


در میان بازیکنان داخلی نیز همچنان شاید بتوان برای علی علیپور شانس آقای گلی در نظر داشت و در اردوگاه استقلال نیز این شانس برای تبریزی متصور می‌شود که در این فصل بتوانند همانند دیدارهای تدارکاتی این تیم بدرخشد.


باید دید در نهایت از میان گزینه‌های هیجان انگیز در خط هجومی تیم‌ها کدامیک موفق‌تر عمل خواهند کرد و به عنوان آقای گلی دست می‌یابند.

دیدگاه‌ها