کد خبر : 1630895 | 27 مرداد 1398 ساعت 16:43 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سفر عجیب ستاره مصدوم بارسا به مراکش

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسا با وجود مصدومیت روز گذشته راهی بندر طنجه مراکش شد.

سفر عجیب ستاره مصدوم بارسا به مراکش

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، لوئیس سوارز در جریان بازی جمعه شب بارسا و بیلبائو از ناحیه عضله پشت ساق پای راست دچار مصدومیت شد و روز گذشته تیم پزشکی بارسا نیز این مصدومیت را تایید کرد. ابتدا گفته می شد او 15 روز به دور از میادین خواهد ماند ولی حالا صحبت از دوری یک ماهه ی ستاره اروگوئه ای است.

 

 

1427473

 

 

نکته عجیب اما سفر سوارز و خانواده به بندر طنجه مراکش است؛ در حالی که یک روز از مصدومیت او می گذرد و در چنین شرایطی بازیکن باید تحت نظر تیم پزشکی باشد. گفته می شود ناحیه مصدوم سوارز هنوز ورم دارد و او در چنین اوضاع و احوالی راهی تعطیلات آخر هفته به مراکش شده است.

هرچند سفر او با اجازه تیم پزشکی بوده اما مصدومیت های گاه و بیگاه سوارز در یک سال گذشته از شرایط عادی خارج شده و نگرانی ها در مورد او افزایش یافته است. بسیاری معتقدند که او بهتر بود قید این سفر را می زد و تحت نظر فیزیوتراپ های باشگاه قرار می گرفت.

سوارز در مقطع پایانی فصل گذشته و در بازی برگشت با لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز مصدوم شده بود و تن به جراحی داد تا به موقع به کوپا آمه ریکا برسد. مصدومیت او به قیمت از دست رفتن کوپا دل ری برای بارسا تمام شد.

 

 

1427474

دیدگاه‌ها