کد خبر : 1630915 | 27 مرداد 1398 ساعت 18:36 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سنت شکنی توپچی ها در لیگ برتر پس از 10 سال

آرسنال برای اولین بار در یک دهه اخیر توانست هر دو دیدار اول خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر بگذارد.

سنت شکنی توپچی ها در لیگ برتر پس از 10 سال

به گزارش"ورزش سه"، توپچی‌های لندن هفته اول لیگ جزیره را در خانه نیوکاسل پشت سر گذاشته بودند و با کسب برد، شیرینی اولین سه امتیاز را به دست آوردند. تک گل آرسنال در آن مسابقه را اوبامیانگ در دقیقه 58 با پاس مایتلند نایلز به ثمر رساند تا از همان ابتدا درخشش همراه با پیراهن این تیم را شروع کند.

روز گذشته و در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر انگلیس نیز  آرسنال توانست 2-1 برنلی را شکست دهد و شش امتیازی شود. الکساندر لاکازت فرانسوی و امریک اوبامیانگ برای آرسنال گلزنی کردند.

 

 

1427119

 

 

به این ترتیب توپچی های لندنی برای اولین بار در یک دهه اخیر توانستند هر دو دیدار اول خود را در لیگ جزیره با برد به پایان برسانند. آخرین باری که این تیم توانسته بود هر شش امتیاز ممکن را از دو بازی ابتدایی خود در لیگ به دست بیاورد، فصل 10-2009 بود. 

در این دیدار نیکولاس په په 72 میلیون پوندی که گرانترین خرید تاریخ تیم لندنی نیز است به عنوان بازیکن تعویضی برای تیمش به زمین بازی آمد ولی نتوانست در امر گلزنی موفق باشد. 

شاگردان اونای امری حالا دو دیدار سخت و تعیین کننده در هفته های سوم و چهارم در پیش دارند. آنها در ابتدا باید در زمین لیورپول برابر این تیم قرار گیرند و در ادامه در داربی شمال لندن مقابل تاتنهام رقیب دیرینه خود قرار خواهند گرفت.

 

 

1427109

دیدگاه‌ها