کد خبر : 1630982 | 28 مرداد 1398 ساعت 09:01 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

براندائو جونیور یک قدم تا امضای قرارداد؛

آخرین مهره‌ی شطرنج کالدرون در تهران

خوزه براندائو گونسالوِز جونیور مهاجم ۲۴ ساله برزیلی به تهران رسید و از امروز مراحل تست پزشکی خود را پست سر خواهد گذاشت.

آخرین مهره‌ی شطرنج کالدرون در تهران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج شنبه به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت و همچنان تنها ابهام باقی مانده این تیم در نقل و انتقالات، سرنوشت مهاجم خارجی است. سرخپوشان پایتخت که از مدت ها قبل در جستجوی یک مهاجم کارآمد و گلزن بودند، پس از این که مادیبو مایگا را به دلیل ناکامی در تست های پزشکی و آمادگی جسمانی کنار گذاشتند، به سراغ براندائو جونیور رفتند و او نیز بعد از گمانه زنی های فراوان، سرانجام شب گذشته به تهران رسید.

 

پرواز خوزه براندائو گونسالوِز جونیور ساعت ۱:۳۷ بامداد به زمین نشست و مهاجم مدنظر قرمزها به همراه مدیر برنامه اش وارد تهران شد. به نقل از سایت رسمی پرسپولیس، روادید مهاجم برزیلی پیش از حضور او در تهران صادر شده بود و کار صدور روادید ایجنت او نیز هرچه سریعتر انجام شد تا آن ها پس از سپری کردن ۹۰ دقیقه در فرودگاه راهی هتل محل اقامت شوند.

 

قرار است از صبح امروز براندائو به ایفمارک برود تا تست های پزشکی و آمادگی جسمانی را پشت سر بگذارد. در حالی که شایعاتی مبنی بر امضای قرارداد در خارج از کشور وجود داشت اما باشگاه پرسپولیس با تکذیب این اخبار اعلام کرد: «با توجه به توافق های صورت گرفته، قرارداد این بازیکن در صورت موفقیت در بررسی های پزشکی اختصاصی باشگاه و ایفمارک منعقد می شود.» پیش‌تر ایرج عرب عدم تعهد باشگاه به مادیبو مایگا را یک تصمیم درست از سوی تیم مدیریتی اش عنوان کرده بود و اکنون بار دیگر قصد دارد با چنین رویه‌ای پیش برود.

 

براندائو جونیور ۲۴ ساله فصل گذشته در تیم گویاس برزیل حضور داشت و در لیگ سری A برزیل بازی می‌کرد. او شش بار در این رقابت ها پیراهن تیمش را پوشید و البته گلی به ثمر نرساند.

 

مهاجم برزیلی در این سال ها همیشه تخت قرارداد باشگاه لودوگورتس بلغارستان بوده و به شکل قرضی راهی تیم های مختلف می‌شد. اتفاقی که این بار هم رخ داده و براندائو با قراردادی یک ساله به پرسپولیس می‌آید تا شمار بازیکنان قرضی سرخپوشان به عدد دو برسد. پیش‌تر محمد نادری نیز به همین شکل جواز حضور در جمع سرخ ها را پیدا کرد. حالا باید دید آیا در قرارداد براندائو آپشنی وجود دارد که پرسپولیس بتواند این بازیکن را در انتهای فصل بخرد یا نه.

 

در فوتبال ایران مهاجمان برزیلی بسیار موفقی وجود داشتند که شاید سرآمد آن ها شیمبا، کی‌روش و ادینهو باشند که به کفش طلا نیز دست یافته اند. همچنین نمی‌توان از نام هایی چون دیکارمو نیز گذشت. به هر حال باید دید که براندائو در صورت پیوستن به پرسپولیس چه سرنوشتی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها