کد خبر : 1630983 | 28 مرداد 1398 ساعت 09:03 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک شانه مصدومش را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، 29 خرداد ماه بود که سهراب مرادی در جریان تمرینات دچار دررفتگی از ناحیه کتف شد که بعد از این مصدومیت بلافاصله برای گرفتن MRI عازم بیمارستان شد که معاینات اولیه حکایت از دوری چند هفته‌ای این وزنه‌بردار از تمرینات داشت، هرچند گمانه‌زنی‌های بعدی درصد بالاتری از مصدومیت را نشان می‌داد، اما برای معاینات دقیق‌تر عازم آلمان شد تا بهترین تصمیم در خصوص قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گرفته شود.

 

دکتر امینی که معالجه سهراب مرادی را بعد از مصدومیت از ناحیه کمر به عهده داشت و باوجود توصیه بسیاری از پزشکان به عمل جراحی کمر برای مرادی با فیزیوتراپی و اقدامات درمانی بدون نیاز به عمل جراحی مرادی را آماده کرده بود بار دیگر داوطلبانه این مسئولیت را بر عهده گرفت تا روند درمانی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک را زیر نظر بگیرد.

 

سرانجام مرادی عازم آلمان شد و بعد از معاینات فراوان پزشکان معالج او به جمع‌بندی رسیدند که اگر مرادی می‌خواهد به المپیک برسد چاره‌ای جز عمل جراحی نیست. بدین ترتیب گفته می‌شود مرادی سه‌شنبه کتف مصدومش را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا هر چه زودتر پروسه درمانی خود را آغاز کند. با این حساب همانطور که پیش از این هم عنوان می‌شد مرادی قطعا مسابقات جهانی 2019 در تایلند را از دست خواهد داد، اما این امید است که بتوانند با طی کردن دوران نقاهت و روند درمانی مناسب شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها