کد خبر : 1631000 | 28 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ده کشته و مجروح در درگیری‌ها فوتبالی هندوراس

شورش و خشونت‌هایی که پیش از آغاز یک مسابقه فوتبال در هندوراس اتفاق افتاد به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن ده نفر منجر شد.

ده کشته و مجروح در درگیری‌ها فوتبالی هندوراس

به گزارش "ورزش سه"، پیش از برگزاری دیدار دو تیم موتاگوا و اولیمپیا در کشور هندوراس، شورش و خشونت بین هواداران دو تیم بالا گرفت و این درگیری‌ها در نهایت به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ده نفر منجر شد.

 

1427602

 

خشونت از آنجا آغاز شد که وقتی اتوبوس بازیکنان موتاگوا به سمت استادیوم ملی شهر تگوسیکالپا در حال حرکت بود این اتوبوس در مسیر با سنگ مورد حمله قرار گرفت که به زخمی شدن سه نفر از بازیکنان تیم انجامید. این سه بازیکن بعد از مدتی به بیمارستان اعزام شده و به دلیل جراحت از ناحیه صورت تحت مداوا قرار گرفتند.

 

1427600

 

بعد از آن بود که درگیری بین هواداران دو تیم چه در داخل استادیوم و چه بیرون از استادیوم آغاز شد. مسئولین هندوراسی با بالا گرفتن شدت درگیری‌ها مجبور به لغو این مسابقه شدند و پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

 

سخنگوی بیمارستان دولتی شهر به رویترز گفت:" در خشونت‌های امروز سه نفر کشته شدند و هفت نفر هم به دلیل برخورد گلوله و ضربات چاقو بستری هستند. یکی از مجروحین یک پسربچه است و سه نفر هم در وضعیت بحرانی به سر می‌برند".

 

1427601

 

باشگاه مواتاگوا این حوادث را منزجرکننده خواند و هولیگان‌های افراطی هوادار باشگاه اولیمپیا را مسئول درگیری‌ها دانست که با حمله به اتوبوس شروع‌کننده ماجرا بوده‌اند. دولت هندوراس احتمال به تنش کشیده شدن این مسابقه را می‌داد و 5هزار نیروی پلیس از قبل برای حفظ نظم در جریان برگزاری این مسابقه بسیج شده بودند.

 

دیدگاه‌ها