کد خبر : 1631003 | 28 مرداد 1398 ساعت 10:12 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهردار رشت و علی رضا فغانی در تمرین سپیدرود

در روزی که شهردار و دو تن از اعضای شورای شهر رشت در تمرین سپیدرود حاضر شدند، علی رضا فغانی نیز کنار سرخ پوشان رویت شد.

شهردار رشت و علی رضا فغانی در تمرین سپیدرود

به گزارش "ورزش سه" شهردار کلانشهر رشت به همراه رییس و نایب رییس شورای شهر رشت در تمرین عصر روز یکشنبه سپیدرود رشت حاضر شدند و نکته جالب این بود که علی رضا فغانی داور سرشناس فوتبال ایران نیز در تمرین سرخ پوشان رشتی حضور داشت.


البته دلیل حضور علی رضا فغانی در تمرین رشتی ها تمرینات انفرادی شخصی خودش بود که همزمان با تمرین سپیدرود شد و ظاهرا فغانی مهمان یکی از داوران گیلانی فوتبال ایران بوده است.

 

1427614


ناصر حاج محمدی شهردار رشت را که در این بازدید ورزشی اسماعیل حاجی پور و فرهام زاهد همراهی می کردند با استقبال سپیدرودی ها مواجه شدند و از سوی آنها پیراهن سرخ این تیم به رسم یادبود به شهردار رشت اعطا شد.


شهردار کلانشهر رشت پس از شنیدن درد و دل سرمربی و اعضای تیم مدیریتی سپیدرود در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از همت و تلاش اعضای این تیم برای شروعی دوباره در فوتبال ایران، قول مساعدت و کمک های شهرداری رشت برای کم شدن مشکلات این تیم را داد.

 

1427613


حاج محمدی در جمع سپیدرودی ها قول داد که به مانند سال های گذشته مساله پشتیبانی و لجستیک سپیدرود با حمایت مالی شهرداری رشت حل شود تا این تیم بتواند با شرایط مناسب تری در مسابقات لیگ دسته اول آزادگان شرکت کند.


در ادامه اسماعیل حاجی پور رییس و فرهام زاهد نایب رییس شورای شهر رشت در سخنانی دلگرم کننده ضمن اعلام حمایت کامل شورا و شهرداری رشت از این تیم قدیمی از بازیکنان و اعضای کادرفنی و مدیریتی سپیدرود خواستند که برای شاد کردن دل مردم فوتبال دوست رشت همت و تلاش خود را صد چندان کنند.

 

1427612


حاجی پور به جز ریاست شورای شهر رشت مالک باشگاه داماش گیلان نیز می باشد که امسال با خرید سهمیه کارون خوزستان به مانند سپیدرود و ملوان در لیگ دسته اول کشور حضور دارد.

 

عکس ها از سید احمد کیایی

 

1427609

 

1427610

 

1427615

 

1427616

دیدگاه‌ها