کد خبر : 1631008 | 28 مرداد 1398 ساعت 10:31 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیانی: استراماچونی از بد قولی متنفر است

بازیکن سابق استقلال تاکید دارد که این تیم نباید امتیازات ابتدایی را از دست بدهد.

بیانی: استراماچونی از بد قولی متنفر است

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی ستاره پیشین و مربی اسبق استقلال در گفت‌و‌گو با ایرنا درباره اهمیت شروع لیگ برتر برای استقلال گفت: در رقابت‌های فشرده و سنگین همچون لیگ برتر، نخستین مسابقه از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می شود تیم ها روحیه خود را افزایش دهند.


او در بخش بعدی صحبت های خود درباره ارزش سه امتیاز دیدار با ماشین سازی، بیان کرد: استقلال در نخستین دیدار در لیگ نوزدهم به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت و در این جدال باید به پیروزی برسد و سه امتیاز کامل را به نام خود ثبت کند. استقلال در اولین مسابقه در لیگ برتر میهمان است و باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود اما باید قبول کنیم استقلال همیشه استقلال است و همه تیم ها از رویارویی با این تیم وحشت دارند.


بیانی با اشاره به مشکلات استقلال در سال های اخیر در هفته های اول لیگ که باعث شده این تیم در مسابقات لطمه بخورد، اظهار داشت:  استقلال در سال های اخیر لیگ برتر را خوب  شروع نکرده و امتیازات زیادی را از دست داده است امتیازاتی که در پایان فصل باعث شد این تیم قهرمانی را از دست بدهد. آن ها باید بدانند نباید در این فصل اتفاقات گذشته رخ دهد.


او در بخش بعدی صحبت های خود از مدیران استقلال خواست تا مشکلات را برطرف کنند و افزود:  «آندره آ استراماچونی»  یک مربی حرفه ای است که از بدقولی متنفر است و مسولان استقلال تمام قول هایی را که به وی دادند را انجام بدهند تا در ادامه راه مشکلی پیش نیاید.


بیانی در پایان صحبت های خود درباره شرایط بازیکنان استقلال در آستانه افتتاحیه لیگ برتر گفت: درباره عملکرد بازیکنان این تیم نمی توان در حال حاضر اظهارنظری کرد. باید لیگ شروع شود تا نمایش‌های آنان را با پیراهن آبی تماشا و سپس ارزیابی کرد.

دیدگاه‌ها