کد خبر : 1631014 | 28 مرداد 1398 ساعت 11:04 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت تیم دسته اولی از میزبانی!

تیم دسته اولی خوشه طلایی دراولین دیدار خانگی در فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور باید در استادیوم یادگار امام قم میزبان تیم قشقایی شیراز باشد.

محرومیت تیم دسته اولی از میزبانی!

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فصل گذشته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور که با قهرمانی تیم خوشه طلایی پایان یافت سازمان لیگ خطاب به مدیران شهری و استانی اعلام کرد استادیوم قدیمی شهید چمران ساوه شرایط میزبانی بازی ها در لیگ یک را ندارد و در صورتی که اشکالات آن رفع نشود تیم خوشه طلایی نمی تواند در این استادیوم میزبان تیم های دسته اولی باشد! با وجود فرصت چند ماهه بین پایان بازی های لیگ 2 و شروع فصل جاری بازی های لیگ یک هنوز عملیات بهسازی استادیوم شهید چمران ساوه تمام نشده و تیم خوشه طلایی فعلا باید دراستادیوم یادگار امام قم میزبان دیگر تیم های دسته اولی باشد.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تیم خوشه طلایی در فینال لیگ 2 با تیم آرمان گهر سیرجان نزدیک به 5 هزار تماشاگر ساوه ای را حامی خود می دید اما قطعا در بازی با قشقایی شیراز با توجه به فاصله 70 کیلومتری شهر ساوه با قم این تعداد تماشاگر به استادیوم نخواهند آمد. این تیم در هفته نخست بازی ها موفق شد تیم نیروی زمینی را دراستادیوم غدیر تهران با گل کامبیز دهقانی شکست دهد تا با هدایت محسن عاشوری شروع خوبی در فصل جدید بازی ها داشته باشد.

 

جالب اینکه در هفته نخست بازی ها دیگر تیم صعود کرده به لیگ یک یعنی آرمان گهر سیرجان نتوانست در شهر سیرجان میزبان تیم گل ریحان باشد و بالاجبار در کرمان به میدان رفت. در شهر ساوه مردم از این اتفاق ناراحت هستند و معتقدند در صورتی که مالک باشگاه خوشه طلایی آنهم در این شرایط اقتصادی از جیب برای تیم هزینه می کند مدیران شهری و استانی دست کم باید استادیوم را برای بازی ها آماده می کردند. تیم خوشه طلایی از لیگ 3 به لیگ 2 و از لیگ 2 به لیگ یک آمده است و به همین خاطر محبوبیت خوبی در شهر ساوه دارد.

 

1427630

 

تیم خوشه طلایی در هفته اول بازی های لیگ یک موفق شد تیم نیروی زمینی را یک بر صفر شکست دهد.

دیدگاه‌ها