کد خبر : 1631018 | 28 مرداد 1398 ساعت 11:19 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلی در نقش رابط کالدرون و بیرو؛

بیرانوند، مرد شماره یک مربی آرژانتینی (عکس)

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس جلسه ای را با گابریل کالدرون برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش باتوجه به درخشش علیرضا بیرانوند در جام جهانی و جام ملت ها و همچنین پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، کمتر کسی پیش بینی می کرد که گلر شماره یک سرخ ها در این تیم ماندگار شود اما حالا در آستانه شروع لیگ، بیرانوند در درون دروازه تیم پرسپولیس جای دارد و چهارمین فصل خود در این تیم را استارت می زند.

 

دروازه بان خرم آبادی پرسپولیس که این فصل به پرسابقه ترین دروازه بان لیگ برتری تاریخ پرسپولیس تبدیل خواهد شد، در طول نقل و انتقالات تلاش قابل توجهی برای ترانسفر شدن به قاره سبز انجام داد اما سنگ 700 هزار دلاری پرسپولیس باعث شد تا او همچنان در این تیم بماند. البته بیرانوند پیشنهادهای خوبی را نیز دریافت کرد اما گلری در پرسپولیس آنقدر برایش جذاب بود که او را در این تیم ماندگار کند.

 

1427634

 

این در حالی است که گابریل کالدرون از بیرانوند به عنوان گلر شماره یک خود نام برده و به بیرانوند اطمینان داده که در بازی های لیگ برتر از او استفاده خواهد کرد. آن هم در شرایطی که باتوجه به حضور رادوشوویچ در بازی نخست سرخ ها، عده ای پیش بینی می کردند که بیرانوند در بازی های بعدی نیز روی نیمکت بنشیند.

 

رابطه خوب بیرانوند و کالدرون در تمرینات کاملا قابل مشاهده است. جایی که این دو اغلب با حضور یک رابط که روز گذشته محسن خلیلی بود، جلسات خود را برگزار و نظراتشان را بیان می کنند. حالا احتمالا اولین بازی بیرانوند در پرسپولیس هفته دوم و مقابل تراکتور خواهد بود؛ دیداری که باید مقابل عناصر هجومی تیم دنیزلی بایستد و خود را اثبات کند.

 

1427635

دیدگاه‌ها