کد خبر : 1631019 | 28 مرداد 1398 ساعت 11:20 | 904 بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت داماشی ها کم شد

اتفاقات تلخ بازی فصل گذشته داماش با نیروی زمینی در مرحله پلی آف لیگ 2 موجب صدور آرایی از سوی کمیته انضباطی علیه داماشی ها شد.

محرومیت داماشی ها کم شد

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که تیم پیروز به لیگ یک صعود می کرد داماش بعد از زدن گل اول، گل دوم را هم به ثمر رساند که کمک داور به اشتباه آن را رد کرد و درادامه تیم نیروی زمینی با زدن دو گل پیروز شد و به لیگ یک صعود کرد. هر چند در ادامه تیم داماش با خرید امتیاز تیم کارون اروند به لیگ یک صعود کرد. اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد احکامی تندی را علیه داماشی ها به همراه داشت که باشگاه داماش به آراء صادره اعتراض کرد و در نهایت کمیته استیناف بعضی از آراء صادره را تعدیل کرد.

 

در خصوص درخواست تجدید نظر باشگاه داماش کمیته استیناف این رای را در سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده است:« پیرامون اعتراض و تجدید نظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان نسبت به بخش هایی از دادنامه شماره 267 مورخ 20/3/98 صادر از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن به ترتیب آقای رسول یزدانی از عوامل آن تیم به سه ماه محرومیت ، میثم محبوب مدیر روابط عمومی به شش ماه محرومیت ، عباس رضوی تدارکات تیم به شش ماه محرومیت ، ابراهیم رضایی پزشکیار تیم به شش ماه محرومیت ، محمد مختاری و محمد رستمی بازیکنان تیم به سه جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی بابت رفتار غیرورزشی و تخلفات ارتکابی در جریان مسابقه با تیم فوتبال نیروی زمینی تهران محکوم گردیدند با دقت در محتویات پرونده و ملاحظه گزارش مرجع رسمی و داوری مسابقه و مرور اوراق پرونده نظر به اینکه اصل اتفاق و تخلفات ارتکاب محرز و مسلم است و ملاحظات بعمل آمده غیر موجه است اما تنبیهات اعمال شده نسبت به بازیکنان و مسئول روابط عمومی و پزشکیار و تدارکات تیم متناسب با جریان مجاز حقوق کیفری و اصول عدالت و انصاف مستنداً به ماده 107 مقررات انضباطی ضمن رد تجدیدنظرخواهی در مقام تصحیح و تقلیل حکم محکومیت ، مدت محرومیت آقایان میثم محبوب ، عباس رضوی و ابراهیم رضایی از شش ماه به چهار ماه و تعداد جلسات محرومیت بازیکنان محمد مختاری و محمد رستمی را از سه جلسه به دو جلسه تقلیل می نماید. رأی صادره قطعی است.»

دیدگاه‌ها