کد خبر : 1631025 | 28 مرداد 1398 ساعت 11:40 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

داوید لوئیز:

آرسنال امسال می‌تواند به افتخارات بزرگ دست یابد

داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال که در آخرین فرصت‌های پنجره نقل و انتقالات از چلسی به این تیم ملحق شد می‌گوید توپچی‌ها امسال می‌توانند برای کسب افتخاری بزرگ بجنگند.

آرسنال امسال می‌تواند به افتخارات بزرگ دست یابد

به گزارش "ورزش سه"، داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال در آخرین فرصتهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر از چلسی جدا شده و به رقیب همشهری‌ این باشگاه، آرسنال پیوست. داوید لوئیز حالا از عطش خود برای کسب عناوین قهرمانی بزرگ با پیراهن آرسنال می‌گوید و از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد امسال رویای افتخارات بزرگ را در سر داشته باشند و با هم برای کسب جام‌های مهم بجنگند.

 

1427643

 

داوید لوئیز روز شنبه در اولین بازی خود با پیراهن آرسنال در بازی مقابل برنلی به میدان رفت. بازی‌ای که توپچی‌ها موفق شدند در آن با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند. آرسنالی‌ها با دو پیروزی در دو هفته اول لیگ برتر بعد از 10 سال برای اولین بار به چنین رکوردی دست یافتند و حالا هفته آینده برای دیدار با لیورپول در حالی به این شهر سفر خواهند کرد که سرشار از اعتماد به نفس هستند.

 

داوید لوئیز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در زندگی باید اعتقاد داشت. کسی که سعی نکند هرگز نمی‌فهمد که توان کاری را داشته است یا نه. فلسفه زندگی من این است که به همه چیز نگاه مثبت داشته باشم و از رویاپردازی نترسم. اما رویا داشتن یک چیز است و رسیدن به رویاها یک چیز دیگر. ولی ما می‌توانیم برای رسیدن به افتخارات بزرگ بجنگیم. من همیشه به هم‌تیمی‌هایم خواهم گفت که ما می‌توانیم موفق شویم".

 

ستاره برزیلی آرسنال در ادامه گفت:" همه چیز به تیم ما بستگی دارد. تیم ما باید رویاهای بزرگتری داشته باشد، بهتر آماده شود و درک بهتری از بازی‌هایش داشته باشد. من سعی می‌کنم آنچه در زندگی آموخته‌ام را به هم‌تیمی‌هایم منتقل کنم".

 

دیدگاه‌ها