کد خبر : 1631027 | 28 مرداد 1398 ساعت 11:55 | 731 بازدید | 0 دیدگاه

در جام جهانی شانس صعود برای خودمان قائل هستیم

شاهین طبع: جامعه بسکتبال انتقاد درست را تشخیص می‌دهد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در جام جهانی دنبال یک نمایش خوب هستیم و حتی برای خودمان شانس صعود قائلیم.

شاهین طبع: جامعه بسکتبال انتقاد درست را تشخیص می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال در تهران پیش از اعزام به جام جهانی 2019 چین اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در چند کشور اروپایی داشتیم. البته از قبل از آن ما 10 هفته در اردو بودیم. هم تمرینات خوبی را در این مدت برگزار کردیم و هم بازی های تدارکاتی به ما کمک کرد تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم. 2 بازی تدارکاتی دیگر هم در چین با مونته نگرو و لهستان خواهیم داشت. در این 2 بازی بازهم می توانیم شرایط تیم را بررسی کنیم. از شرایط در مجموع راضی هستم و بازیکنان در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند.


وی درباره تفاوت مسابقات جام جهانی نسبت به گذشته عنوان کرد: جام جهانی و مسابقات کسب سهمیه المپیک قبلا به شکل دیگری برگزار می شد و ممکن بود حرف و حدیث هایی هم به وجود بیاید. با شرایط فعلی به نظرم شایسته ها به جام جهانی و سپس المپیک راه پیدا می کنند.


سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شانس ایران در گروهی که اسپانیا، تونس و پورتوریکو هم حضور دارند، گفت: در گروهمان روی ما هم حساب باز می کنند. ما هم حریفان خود را خیلی خوب بررسی کردیم. تلاش می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم و حتی امیدواری زیادی به صعود داریم. باید روی بازی های خودمان تمرکز داشته باشیم.


شاهین طبع در واکنش به اینکه بعد از شکست به یونان برخی به انتقاد پرداختند، گفت: به صورت کلی به این موضوع نگاه می کنم. شاید اگر جزیی حرف بزنم، حق برخی ضایع شود. من احساس می کنم رسانه های واقعی همیشه پشت ما بودند و انتقادات درستی را مطرح کردند. جامعه بسکتبال تشخیص می دهد چه کسانی انتقادات واقعی را مطرح می کنند. نباید به خاطر چند نفر خاص کل جامعه بسکتبال و رسانه را دلسرد کنیم.

دیدگاه‌ها