کد خبر : 1631029 | 28 مرداد 1398 ساعت 11:58 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی از تیم های اروپایی کم نداریم

نیکخواه بهرامی: لطفا پالس منفی نفرستید!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: در بازی های تدارکاتی اخیر در اروپا به خودباوری رسیدیم.

نیکخواه بهرامی: لطفا پالس منفی نفرستید!

به گزارش "ورزش سه"، صمد نیکخواه بهرامی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به جام جهانی 2019 اظهار داشت: امسال برنامه ریزی مناسبی برای جام جهانی داشتیم. چند هفته بعد از لیگ بازیکنان استراحت کردند و سپس تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. هر تورنمنتی هم که شرکت کردیم، سخت تر از تورنمنت قبلی بود و این به ما کمک کرده است.


وی درباره اردوهای اروپایی تیم ملی عنوان کرد: این اردوها و بازی ها سطح تیم ملی را بالا می برد. ما چیزی از اروپایی ها کم نداریم. بسکتبال در تمام جهان یک زبان ثابت است. فقط آن ها از نظر روحی، روانی و فیزیکی از ما آماده تر هستند. اگر نترسیم، می توانیم به آنها برسیم.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال در واکنش به شکست برابر یونان و انتقاداتی که مطرح شد، گفت: اینطور پالس های منفی باعث ترس مربیان و فدراسیون برای برگزاری بازی با تیم های بزرگ می شود. ما قبل از المپیک 2008 هم چنین شرایطی داشتیم و در چند بازی تدارکاتی شکست خوردیم، اما در جام ملت ها توانستیم قهرمان شویم و به المپیک برسیم. امیدوارم آن تجربه ها به ما کمک کند و ماجرای آن سال برایمان تکرار شود.


نیکخواه بهرامی در پایان افزود: می گفتند تیم های اروپایی سطح خیلی بالایی دارند، اما ما در بازی های تدارکاتی که اخیرا داشتیم، به خودباوری رسیدیم. چیزی در جام جهانی دور از دسترس ما نیست و حتی می توانیم شانس صعود داشته باشیم.

دیدگاه‌ها