کد خبر : 1631030 | 28 مرداد 1398 ساعت 12:06 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال - شجاع؛ استارت سه سالگی

جلسه کالدرون و گروه سه برای انتخاب زوج دفاعی

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به استقبال لیگ نوزدهم می‌رود که در آخرین بازی این تیم زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده تشکیل شد.

جلسه کالدرون و گروه سه برای انتخاب زوج دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت روز پنج شنبه به مصاف پارس جنوبی جم می‌روند و اولین بازی خود تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی را پشت سر می‌گذارند. این در شرایطی است که آن ها از فروردین 94 با مربیگری برانکو ایوانکوویچ مقابل حریفان صف آرایی می‌کردند و اغلب ترکیبی یکسان را در طول فصل داشتند. به عنوان مثال در لیگ شانزدهم زوج محمد انصاری - سیدجلال حسینی و دو فصل بعدی زوج شجاع خلیل زاده - سیدجلال حسینی در خط دفاعی این تیم استفاده شدند و عملکرد خوبی را هم از خود به جای گذاشتند.

 

حالا علاوه بر سیدجلال و شجاع، یک مدافع دیگر نیز در اردوی قرمزپوشان حضور دارد. محمدحسین کنعانی زادگان که پیش‌تر پیراهن استقلال، ملوان و ماشین سازی را بر تن داشت، در فصل جاری به پرسپولیس آمده اما در کنار شجاع و سیدجلال کار سختی برای بازی دارد. او که در جام ملت های آسیا نیز یکی از بازیکنان تیم کی روش بود، در آخرین دیدار ایران در این تورنمنت نمایش خیلی خوبی را ارائه نکرد و در اشتباه گروهی بازیکنان ایران روی صحنه گل اول، تاثیرگذار ظاهر شد.

 

1427648

 

در بازی های ابتدایی پرسپولیس در پیش فصل، اغلب زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان مورد استفاده قرار می‌گرفت و عده ای اعتقاد داشتند که پروسه حذف سیدجلال از ترکیب اصلی کلید خورده اما چند روز پس از بهبود کامل آسیب دیدگی کاپیتان حسینی، در بازی با گل گهر او به همراه بازیکنان فیکس در زمین حاضر شد تا مشخص شود احتمال تداوم حضورش در ترکیب اصلی وجود دارد.

 

روز گذشته در حاشیه تمرین قرمزپوشان، سرمربی آرژانتینی جلسه ای کوتاه را با سه مدافع تیمش برگزار کرد و سپس از سیدجلال حسینی خواست تا با کنعانی و شجاع صحبت کند. احتمالا کالدرون به مدافعان گفته که چاره ای جز قراردادن یکی از آن ها روی نیمکت وجود ندارد و باتوجه به در پیش بودن حدود 40 بازی رسمی، به همه بازی خواهد رسید.

 

حالا باید دید که روز پنج شنبه انتخاب کالدرون کدام دو مدافع خواهد بود. آیا زوج قدیمی سرخ ها برای سومین سال متوالی در کنار هم قرار می گیرد یا اتفاقی جدید، این ثبات را بر هم می زند.

دیدگاه‌ها