کد خبر : 1631041 | 28 مرداد 1398 ساعت 12:35 | 869 بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض فرکی؛ سایپا برای تهران است

حسین فرکی مخالف سر سخت نقل و انتقال تیمی از یک شهر به شهر دیگر است. به این خاطر که این سیاست باعث نابودی تیم پاس تهران شد.

اعتراض فرکی؛ سایپا برای تهران است

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی از بازیکنان سابق تیم پاس بشمار می رود و خاطرات بسیاری زیادی با این تیم دارد. او بارها و بارها تصمیم انتقال پاس از تهران به همدان را مورد نقد قرار داد و البته در یکی دو سال اخیر تلاش کرد طی دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و هم چنین فرمانده نیروی انتظامی کشور تیم پاس را احیاء کند که فعلا در این زمینه با وجود وعده های قبلی اتفاقی رخ نداده است. به یاد داریم چند ماه پیش مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفته بود با خرید امتیاز پاس تهران به جدول بازی های لیگ یک برمی گردد.

 

اما حسین فرکی این بار نسبت به انتقال تیم سایپا به کرج واکنش نشان داد و در مصاحبه با رادیو تهران ورزشی در خصوص اینکه آیا این مسئله باعث نابودی شاکله این تیم نمی‌شود، گفت:« شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد. به هرحال اتفاقات خوبی نیست به خصوص در زمان های خیلی بد. من خودم دو دوره با نفت این شرایط را تجربه کردم. زمانی که نفت می‌خواست به اراک منتقل شود یک هفته به شروع لیگ کارمان را شروع کردیم و تمرکز لازم وجود نداشت. این حرکت غلط است و نتیجه آن را در فوتبالمان دیدیم. امیدوارم این اتفاق برای سایپا نیفتد. این سهمیه حق تهران است. تهران به این بزرگی باید تعداد تیم هایش در لیگ بیشتر باشد. جوان های خیلی زیادی را داریم که به دنبال تیم هستند و به شهرستان ها سفر می کنند و از خانواده شان دور می شوند. ما در تهران نیاز داریم که تیم‌های لیگ برتری زیاد شود و هیچ دلیلی ندارد سایپا به استان البرز برود.»

دیدگاه‌ها