کد خبر : 1631043 | 28 مرداد 1398 ساعت 12:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حضور ده‌روسی با پیراهن بوکا در لیگ آرژانتین

اولین بازی دانیله ده‌روسی با پیراهن بوکا جونیورز در سوپرلیگ آرژانتین با پیروزی این تیم همراه شد و بوکا موفق شد 2-0 از سد آلدوسیوی عبور کند.

اولین حضور ده‌روسی با پیراهن بوکا در لیگ آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی ستاره سابق رم که تابستان امسال بعد از سالها درخشش در این باشگاه ایتالیایی، رم را ترک کرده و به بوکا جونیورز آرژانتین پیوست دیروز برای اولین بار با پیراهن بوکا در لیگ آرژانتین به میدان رفت. بوکا در این بازی با حضور ده‌روسی موفق شد حریفش آلدوسیوی را 2-0 از پیش رو بردارد.

 

1427657

 

ده‌روسی البته پیش از این در یک بازی در جام حذفی آرژانتین پیراهن بوکا را به تن کرده بود ولی بازی دیروز اولین حضور او در ترکیب این تیم در سوپرلیگ آرژانتین بود. آن هم حضوری که با ورود به استادیوم خانگی مشهور بوکا، لا بومبونرا در شهر بوئنس‌آیرس همراه بود.

 

ده‌روسی در جریان پیروزی 2-0 بوکا مقابل حریفش آلدوسیوی که با دو گل کارلوس ته‌وز و ادواردو سالویو بدست آمد 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

 

1427659

 

این سومین بازی بوکا جونیورز در فصل 2019-2020 سوپرلیگ آرژانتین بود. بوکا در این سه بازی دو پیروزی و یک تساوی بدست آورده و با 7 امتیاز در پایان هفته سوم در رتبه سوم جدول سوپرلیگ ایستاده است. رتبه‌های اول و دوم به آرسنال ساراندی و ریور پلاته اختصاص دارد.

 

دیدگاه‌ها