کد خبر : 1631046 | 28 مرداد 1398 ساعت 12:43 | 868 بازدید | 0 دیدگاه

سفیر چین: حامد حدادی در چین پرطرفدار است

سفیر چین در ایران میهمان ویژه مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019 بود.

به گزارش "ورزش سه"، سفیر چین در ایران امروز در آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران حاضر شد و دقایقی هم به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت. با توجه به اینکه جام جهانی 2019 تا کمتر از 2 هفته دیگر در کشور چین برگزار می شود، سفیر چین برای ملی پوشان ایرانی آرزوی موفقیت کرد.


سفیر چین که برخورد گرمی با حامد حدادی به واسطه حضور چند ساله اش در لیگ چین داشت، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران حضور دارم. من تقریبا 2 ماه قبل به عنوان سفیر چین در ایران منصوب شدم. 2 کشور چین و ایران همواره در زمینه های مختلف از جمله بخش ورزش همکاری های خوبی با هم داشتند. فکر می کنم ورزش کمک می کند تا 2 ملت بزرگ ایران و چین شناخت بهتری از هم پیدا کنند.

 

1427663


وی درباره شناختش از ورزشکاران ایرانی و به ویژه ملی پوشان بسکتبال ایران عنوان کرد: برخی از ورزشکاران معروف ایران و همچنین بسکتبالیست ها قبلا در لیگ های مختلف چین بازی کردند. مثلا حامد حدادی 5 سال در لیگ بسکتبال چین حضور داشته است. او در کشور چین هواداران زیادی دارد که پسر من هم یکی از آن هاست. همچنین اخیرا بهنام یخچالی با یک تیم چینی قرارداد امضا کرده و فصل آینده در ترکیب تیم نانجینگ حضور خواهد داشت. می شود گفت این شهر زادگاه خودم است.


سفیر چین در پایان درباره میزبانی این کشور از جام جهانی بسکتبال 2019 گفت: در آینده ای نزدیک مسابقات جام جهانی بسکتبال به میزبانی چین برگزار می شود. من هم به نوبه خودم برای تیم ملی بسکتبال ایران آرزوی موفقیت می کنم.

 

1427662

دیدگاه‌ها