کد خبر : 1631051 | 28 مرداد 1398 ساعت 13:00 | 817 بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پل پوگبا در یونایتد می‌ماند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید خیالش از بابت پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیمش راحت است چرا که او در منچستریونایتد می‌ماند.

سولسشر: پل پوگبا در یونایتد می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره جدایی پل پوگبا ستاره فرانسوی خط میانی منچستریونایتد همچنان به قوت پابرجا است و از دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می‌شود، سرمربی شیاطین سرخ، اوله گنار سولسشر با رد همه این شایعات می‌گوید پوگبا در یونایتد می‌ماند و او خیالش از بابت آینده این ستاره فرانسوی راحت است.

 

1427667

 

با اینکه پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس بسته شده اما نقل و انتقالات در لالیگا و سری آ تا روز دوم سپتامبر ادامه خواهد داشت. به همین خاطر است که بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده پوگبا در رسانه‌ها همچنان داغ است.

 

سولسشر در آستانه سفر منچستریونایتد برای دیدار خارج از خانه با ولوز که امروز برگزار خواهد شد در گفتگو با خبرنگاران درباره پوگبا گفت:" شما رسانه‌ها هر چه از پل کار می‌کنید حتما باید با علامت سوال باشد. پوگبا آن روز گفته بود من از بازی کردن در یونایتد لذت می‌برم، از همراهی با هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برم و از کارم لذت می‌برم، آنوقت شما این جمله‌ها را با علامت سوال منتشر کرده بودید. بله، هر وقت صحبت از پل پوگبا است پای علامت سوال هم به میان می‌آید".

 

سرمربی منچستریونایتد گفت:" تا حالا نشده حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکنم و مجبور نباشم به سوالهای متعدد درباره پوگبا جواب بدهم. او در بازی قبلی هشتاد درصد حرفهایش این بود که از حضور در یونایتد لذت می‌برد".

 

سولسشر در ادامه اظهار داشت:" خیال من از بابت پل پوگبا کاملا راحت است. بله، از دید من او در منچستریونایتد می‌ماند".

 

 

دیدگاه‌ها