کد خبر : 1631057 | 28 مرداد 1398 ساعت 13:23 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام سعید آذری:

سه سرباز ذوب آهن دیگر به پادگان نمی‌روند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خبر از پایان سربازی سه بازیکن این تیم و برگشت قطعی آنها به جمع سبزپوشان اصفهانی داد.

سه سرباز ذوب آهن دیگر به پادگان نمی‌روند

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور سه بازیکنی بودند که برای گذراندن خدمت سربازی در تراکتور توپ می زدند و در انتهای فصل به تیم قبلی خود یعنی ذوب آهن برگشتند. با این حال، برخی خبرها حاکی از این بود که این بازیکنان باید روزهای باقی مانده از سربازی خود را در پادگان بگذرانند و بعد به ذوب آهن برگردند. حتی در زمانی که این سه نفر برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن به دیدار الاتحاد رفتند نیز این صحبت ها وجود داشت.

 

اما در جدیدترین اظهار نظر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که با توجه به مکاتبات انجام شده و نظر مثبت مسئولان رده بالای نیروهای مسلح، برای ترخیص سربازهای ذوب آهن اقدام شده و کارهای لازم در این رابطه در حال انجام است.

 

نکته مهم دیگر اینکه طبق هماهنگی ها، روزهایی که سه بازیکن جوان ذوب آهن برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراه این تیم بودند و به مصاف الاتحاد عربستان رفتند، جزء دوران سربازی آنها حساب شده و به این ترتیب دیگر نیازی به برگشتن این سه نفر به پادگان برای اتمام خدمت سربازی نیست و هر سه آنها کاملا در اختیار باشگاه ذوب آهن خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها