کد خبر : 1631061 | 28 مرداد 1398 ساعت 13:35 | 58.6K بازدید | 0 دیدگاه

شروع دورانی جدید برای ستاره برزیلی

رسمی: فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ پیوست

فیلیپه کوتینیو با امضای قرارداد با بایرن مونیخ رسما به این تیم پیوست. قرارداد کوتینیو یک سال قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی امضا شده است.

رسمی: فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی فصل گذشته بارسلونا به صورت رسمی با امضای قراردادی قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی که در پایان فصل جاری فعال خواهد شد به بایرن مونیخ پیوست.

 

کوتینیو به این ترتیب فصل 2019-2020 را به عنوان یار قرضی در بایرن بازی خواهد کرد و در پایان فصل بایرن مونیخ این حق را خواهد داشت تا در صورت تمایل او را با پرداخت 120 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد. بایرن برای این قرارداد قرضی فعلا 8.5 میلیون یورو پرداخته و درباره دستمزد کوتینیو هم با او به توافق رسیده است.

 

1427674

 

کوتینیو بعد از امضای این قرارداد قرضی به وبسایت بایرن مونیخ گفت:" این انتقال برای من چالش جدیدی است در کشوری جدید، در باشگاهی که یکی از بهترینهای اروپا است. من بی‌صبرانه منتظر بازی با پیراهن بایرن مونیخ هستم. من هم مثل بایرن مونیخ جاه‌طلب هستم و مطمئنم با هم‌تیمی‌هایم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم".

 

کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن مونیخ هم در این باره گفت:" از باشگاه بارسلونا تشکر میکنیم که با این انتقال موافقت کرد. کوتینیو با خلاقیت و مهارت‌های برجسته‌اش بازیکنی است که با ورودش خط حمله ما را قوی‌تر خواهد کرد".

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن هم گفت:" فیلیپ در دوران مذاکرات در بارسلونا به وضوح اعلام کرد که می‌خواهد به بایرن منتقل شود. او بازیکنی است در کلاس جهانی با  توانایی‌های بالا که می‌تواند در خط حمله ما در پستهای مختلف بازی کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها