کد خبر : 1631075 | 28 مرداد 1398 ساعت 14:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه های ایتالیا؛ اولتیماتوم به ایکاردی (عکس)

وضعیت مبهم مائورو ایکاردی که قطعا دیگر جایی در اینتر نخواهد داشت، تبدیل به سوژه اصلی نشریات ورزشی معتبر ایتالیا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی امیدوار بود با جدایی لوچانو اسپالتی و ورود آنتونیو کونته، شرایط برای او نیز تغییر کند اما سرمربی جدید ایتالیایی نیز تمایلی به حفظ وی نداشت و بعد از جذب روملو لوکاکو، به نظر دیگر جایی برای ستاره آرژانتینی نیست. گفته می شد او به رم خواهد رفت و ادین ژکو به اینتر می آید ولی دو روز پیش جالوروسی خبر از تمدید قرارداد ژکو داد تا آینده ایکاردی بازهم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

 

1427684

 

 

امروز کوریره دلو اسپورت خبر از اولتیماتوم باشگاه ناپولی به ایکاردی داده است. شایعات بر این است که کارلو آنچلوتی در روزهای اخیر چندین بار با ایکاردی تماس داشته و با او در مورد پروژه های ناپولی صحبت کرده است. دی لائورنتیس مالک ناپولی هم به ستاره آرژانتینی هشدار داده است که اگر قرار به اتخاذ تصمیم نهایی باشد، وقتش الان است. این در حالی است که یوونتوس نیز تلاش هایی پنهان را برای جذب ایکاردی شروع کرده و گفته می شود انتخاب اول ایکاردی نیز باشگاه تورینی است.

 

 

1427685

 

 

توتواسپورت نیز به این موضوع پرداخته و گفته است که یوونتوس بین جذب ایکاردی و حفظ ایگواین تردید دارد و مشخص نیست پیراهن شماره 9 خود را به کدام یک خواهد داد.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت اما به احتمال انتقال الکسیس سانچس به اینتر و تشکیل زوج سابق یونایتد (لوکاکو-سانچس) در باشگاه نراتزوری اشاره کرده است. زوجی که می تواند رویایی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها