کد خبر : 1631078 | 28 مرداد 1398 ساعت 14:55 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس:

پل هوایی آخرین سنگر بانوان فوتبالی

درحالی‌که تنها سه روز تا شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر باقی‌مانده است تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با جدیت هر چه بیشتر در حال پیگیری است

پل هوایی آخرین سنگر بانوان فوتبالی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر در حضور تماشاگران علاقه‌مند به این تیم در مجموعه ورزشی "خیریه عمل" برگزار شد.


این تمرین در حالی برگزار شد که به خاطر یک پل هوایی که در نزدیکی محل تمرین پرسپولیس قرار داشت، تعداد زیادی از هواداران دختر این تیم هم خودشان را به بالای پل رساندند تا از نزدیک ستاره‌های موردعلاقه خودشان را تشویق کنند، که انصافاً این عده در تمام طول تمرین یک‌صدا نام تک‌تک بازیکنان را به‌نوبت فریاد می‌زدند و برایش جیغ و هورا می‌کشیدند. این اتفاق با توجه به عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌های لیگ برتر تا حد زیادی طعنه برانگیز بود که امیدواریم با ایجاد یک سازوکار مناسب این مشکل برطرف شود.


شرایط مجموعه ورزشی "خیریه عمل" به‌طوری بود که ورودی بازیکنان و خبرنگاران یکی شده بود و این بهترین فرصت برای خبرنگاران بود تا در جریان احوال کامل بازیکنان قرار بگیرند.


تمرینات ابتدا با صحبت‌های کالدرون با اصحاب رسانه آغاز شد. نکته بارز این‌که، ده دقیقه صحبت‌های او بیشتر از همه به نفع آدام همتی شد، تا او دوان‌دوان دور از چشم‌های کالدرون خود را به جمع بازیکنان اضافه کند.


در ادامه بازیکنان طبق روال همیشه زیر نظر بدنساز این تیم بدن های خود را با دویدن دور زمین گرم کردند. در این بخش هرگاه دسته بازیکنان به‌طرف ضلع شمالی ورزشگاه نزدیک می‌شد با تشویق‌های بی‌امان طرفداران این تیم مواجه می شدند که جلال حسینی و علیرضا بیرانوند نسبت به سایر بازیکنان بیشتر مورد تشویق قرار گرفتند.


بعدازآن نوبت به تمرینات تاکتیکی رسید که توسط اعضای کادر فنی از قبل طراحی‌شده بود. در این بخش کالدرون تیم را در دست گرفت. او با شور و حرارت زیادی سعی داشت تا به بازیکنان تمرین را توضیح دهد، اما پیچیدگی آیتم به‌نوعی بازیکنان را در اجرای صحیح تمرین موردنظر گیج کرده بود اما رفته‌رفته با وسواس زیاد کالدرون، تمرین شکل درستی را پیدا کرد. شاید غیبت کریم باقری که به علت درد دندان قادر به حضور در زمین چمن نبود در این آیتم بیشتر به چشم آمد.


در این رابطه می‌توان اضافه کرد که در کل با مشاهده تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل به نظر می رسد کریم باقری در این فصل نسبت به سال‌های حضور برانکو در پرسپولیس نقش بارزتری را ایفا می‌کند.


 پس از اتمام این آیتم نوبت به بازی درون تیمی رسید اما قبل از آن کالدرون تمامی بازیکنان را به وسط زمین دعوت کرد و برای دقایقی با آن‌ها به صحبت پرداخت. پس‌ازآن بازیکنان در یک نصف زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند که در این بازی پرفشار سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی از بازیکنان آماده تمرین به شمار می آمدند. در یکی از صحنه‌های این بازی که به‌صورت جدی دنبال می‌شد، فرشاد احمدزاده به زیبایی از چند بازیکن عبور کرد و با یک ضربه به جهت مخالف گل زیبایی را به ثمر رساند که مورد تشویق بازیکنان و هواداران حاضر قرار گرفت.


 در ادامه بازیکنان بازهم زیر نظر بدن‌ساز بدن‌های خود را سرد کردند تا خود را برای روزهای سخت پیش رو آماده کنند.


به‌هرحال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جدی‌تر از همیشه در حال پیگیری است و بدون شک قهرمان سه‌ساله لیگ برتر این فصل به کمک سرمربی آرژانتینی خودش، از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها