کد خبر : 1631104 | 28 مرداد 1398 ساعت 17:12 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ‌ها حیاط خلوت مدیران و مربی‌ها

5 مدیرعامل و 6 سرمربی، مورد عجیب سپیدرود!

روز گذشته افشین ناظمی به عنوان مدیرعامل سپیدرود انتخاب شد تا این باشگاه در دو سال پنج سرمربی به خود دیده باشد.

5 مدیرعامل و 6 سرمربی، مورد عجیب سپیدرود!

به گزارش "ورزش ‌سه"، روز گذشته افشین ناظمی به عنوان مدیرعامل جدید سپیدرود انتخاب و جایگزین مسعود حیدری شد. اما مورد عجیب برای این باشگاه تغییرات پیاپی در کادر مدیریتی و فنی است که باعث حضور سرخ‌های پر هوادار در لیگ یک شده و حالا آن‌ها باید بار دیگر برای حضور در سطح اول فوتبال ایران تلاش کنند.

سپیدرود در این دو سال 5 مدیرعامل به خود دیده است. در ابتدای سال گذشته محمد نوین به عنوان مالک و مدیرعامل فعالیت کرد اما عدم پایبندی به تعهدات باعث شد تا رامین رضایی از سوی مالک جدید یعنی علی کریمی، مدیرعامل شود. بعد از رفتن کریمی، کیومرث بیات باز هم به عنوان مالک و مدیرعامل فعالیت کرد که نتیجه آن سقوط سپیدرود به مسابقات لیگ یک شد. در شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ یک با حکم بیات، مسعود حیدری مدیرعامل شد اما عمر مدیریت او زیر یک ماه بود و حالا افشین ناظمی به عنوان پنجمین مدیر باشگاه فعالیت می‌کند.

 

در ادامه باید به تغییرات پیاپی کادر فنی اشاره کنیم. جایی که انتخاب شش سرمربی تزلزل نیمکت را نشان می‌دهد. سپیدرود لیگ هجدهم را با خداداد عزیزی آغاز کرد. سپس محسن نصر برای مدت کوتاهی سرمربی بود و بعد از آن علی کریمی آمد. با رفتن علی کریمی و قبل از آمدن نادر دست نشان، سهیل حق شناس دو بازی سکان هدایت سرخ‌های محبوب گیلانی را دست گرفت و حالا علی نظرمحمدی در اندیشه صعودی دوباره با شاگردانش است.

دیدگاه‌ها