کد خبر : 1631106 | 28 مرداد 1398 ساعت 17:16 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

توافق اینتر و موناکو برای انتقال ایکاردی

شبکه تلویزیونی رای 1 امروز گزارش داد که مائورو ایکاردی اینتر را به مقصد موناکو ترک خواهد کرد.

توافق اینتر و موناکو برای انتقال ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی امیدوار بود با جدایی لوچانو اسپالتی و ورود آنتونیو کونته، شرایط برای او نیز تغییر کند اما سرمربی جدید ایتالیایی نیز تمایلی به حفظ وی نداشت و بعد از جذب روملو لوکاکو، به نظر دیگر جایی برای ستاره آرژانتینی نیست. گفته می شد او به رم خواهد رفت و ادین ژکو به اینتر می آید ولی دو روز پیش جالوروسی خبر از تمدید قرارداد ژکو داد تا آینده ایکاردی بازهم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

 

1400288

 

 

در حالی که ناپولی و یوونتوس در تلاش هستند تا ایکاردی را به خدمت بگیرند، امروز شبکه رای 1 ادعا کرد که اینتر و موناکو بر سر انتقال این ستاره آرژانتینی به توافق نهایی رسیده اند و بر این اساس، ایکاردی با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر، راهی موناکو خواهد شد. باشگاه فرانسوی همچنین سالانه 12 میلیون یورو دستمزد خالص به ایکاردی پرداخت خواهد کرد که 5 میلیون یورو بیشتر از دستمزدی است که ناپولی و یووه به وی پیشنهاد داده اند.

ایکاردی جانشین رادامل فالکائو خواهد شد که زمزمه های جدایی اش از موناکو به گوش می رسد. هنوز اینتر و ایکاردی واکنشی به این خبر نشان نداده اند.

 

 

دیدگاه‌ها