کد خبر : 1631109 | 28 مرداد 1398 ساعت 18:16 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکز روی جزئیات عامل موفقیت در لیگ یک است؛

نصرتی: وارد موضوع انتقال سایپا به البرز نمی شوم

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز می گوید تعویق مسابقات در لیگ یک به سود تیمش تمام شده است.

نصرتی: وارد موضوع انتقال سایپا به البرز نمی شوم

محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز که در اولین گام تیمش موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبانش آرمان گهر سیرجان عبور کند، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شروع مسابقات لیگ یک که مانند لیگ برتر با تغییر مواجه شده بود، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد و گفت: البته تعویق لیگ برای ما خیلی هم بد نشد، چون ما یک مقدار دیر شروع کردیم و چون 95 درصد تیم هم تغییر کرده، در بحث هماهنگی توانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم. لیگ برتر دیر شروع شد و شاید خیلی تیم ها اذیت شدند ولی تعویق لیگ یک برای تیم ما خوب بود و توانستیم کارمان را بهتر پیش ببریم.

 

سوال بعدی ما از بازیکن سابق تیم ملی در مورد بازی اول تیمش مقابل آرمان گهر بود. او در این رابطه توضیح داد: حقیقت این است که نیمه اول خیلی مسلط بودیم و یکی دو موقعیت مسلم گلزنی داشتیم  و یک گل هم زدیم. شروع نیمه دوم 5،6 دقیقه گذشته بود که یک توپ به تیرک دروازه زدیم. در فوتبال وقتی از موقعیت هایی که ایجاد می کنی، استفاده نکنی شرایط تغییر می کند و ما گل خوردیم و روی یک ضربه ایستگاهی یک گل دیگر خوردیم. روی یک کرنر ولی خدا را شکر بلافاصله به بازی بازگشتیم و با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم گل برتری را بزنیم. بعد از اینکه دو گل زدیم و جلو افتادیم، دو موقعیت دیگر هم داشتیم ولی همین که توانستیم در بازی اول سه امتیاز را بگیریم جای شکرش باقی است. چیزی که مشخص است اینکه از عملکرد تیم در نیمه دوم راضی نیستم البته در نیمه اول هم توقع داشتم از موقعیت هایی که به دست می آوریم گل بسازیم.

 

نصرتی در ادامه ضمن تشکر از شاگردانش بیان کرد: در نهایت می دانید بازی در لیگ یک که شبیه ماراتن است، بازی اول خیلی سخت است؛ تا تیم ها جا بیافتند و هماهنگ شوند و کار را شروع کنند زمان نیاز است. باز خدا را شکر می کنم که کمک کرد البته باید بگویم از تلاش بازیکنان تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند.
از نصرتی در این رابطه پرسیدیم که آیا از شرایط تیمش در جذب بازیکن و سایر امکانات رضایت دارد. مدافع سابق پرسپولیس عنوان کرد: بودجه ما امسال خیلی کمتر از سال گذشته شده است، ولی باشگاه در حال همکاری است و در راس هم مدیریت باشگاه آقای دکتر حمزه لو در حال تلاش هستند تا بهترین عملکرد را با تیم داشته باشیم.

 

نصرتی در مورد هدف گل ریحان در فصل جدید فوتبال ایران توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می رویم. بازی اول را پشت سر گذاشتیم و از حالا تمام تمرکزمان روی بازی بعدی است و سعی می کنیم با بهترین فرم به میدان برویم.


نصرتی در مورد شرایط مسابقات در لیگ یک هم اضافه کرد: فکر می کنم لیگ یک لیگی است که جزئیات تعیین کننده است و فکر می کنم هر کس بتواند روی جزئیات تمرکز بهتری و بیشتری داشته باشد، می تواند موفق باشد.

 

مدافع سابق تیم ملی و زننده گل صعود ایران به جام جهانی 2006 در واکنش به این سوال که دنیای مربیگری و دنیای بازیگری را چطور ارزیابی می کند، افزود: قطعا  دوران مربیگری با دوران بازیکنی خیلی متفاوت است. شما زمانی که بازی می کنید خودتان هستید و خودتان. ولی وقتی مربی می شوید باید خودتان را جای مدیران باشگاه و مسئولان، بازیکنان و سایر اعضای مجموعه قرار دهید. باید شرایط را درک کنید و بتوانید ارتباط مناسبی با چندین نفر به صورت همزمان داشته باشید به هر حال بازیکنان هم خلق و خوی متفاوتی دارند. البته ما اینجا همکاران بسیار خوبی داریم که به بهبود شرایط تیم کمک می کنند. مثل آقای کیانوش رحمتی، آقای میرشفیعیان، آقای ثابتی، آقای خانبان و آقای کلانتری مربی بدنساز تیم.

 

از نصرتی در رابطه با شایعاتی که در خصوص انتقال سایپا به البرز و ورزشگاه انقلاب کرج محل تمرین و بازی گل ریحان وجود دارد، پرسیدیم و اینکه این موضوع آیا می تواند تاثیری روی تمرکز آنها داشته باشد. او بیان کرد: ما اصلا به این مسائل کاری نداریم و روی کار خودمان متمرکز هستیم. مسئولان در این زمینه تصمیم می گیرند.

دیدگاه‌ها