کد خبر : 1631113 | 28 مرداد 1398 ساعت 18:37 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

امید از فردا در تمرینات سپاهان؛

نورافکن-سپاهان؛ فقط در انتظار عکس با پیراهن

بازیکن فصل گذشته استقلال تهران، با مسئولان سپاهان به توافق نهایی دست پیدا کرده و فصل آینده را در این تیم توپ خواهد زد.

نورافکن-سپاهان؛ فقط در انتظار عکس با پیراهن

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در ابتدای لیگ هجدهم به تیم فوتبال شالروآ پیوست ولی به دلیل اینکه فرصت بازی به او نمی رسید، در میانه فصل به تیم استقلال بازگشت و برای این تیم در نیم فصل دوم 9 بار به میدان رفت.

 

با پایان فصل صحبت های زیادی در مورد ادامه حضور نورافکن در استقلال شنیده می شد ولی در نهایت هافبک تدافعی و مدافع چپ سابق استقلالی ها به باشگاه خود در بلژیک بازگشت.

این بازگشت هم البته زیاد طولانی نشد و نورافکن بار دیگر به ایران بازگشته تا اینبار زیر نظر امیرقلعه نویی بازی کند که چند سال پیش، فرصت حضورش را در تیم بزرگسالان استقلال فراهم کرده بود. در این خصوص نورافکن با مسئولان سپاهان به توافق نهایی دست پیدا کرده و به زودی قرارداد رسمی و یک ساله او که به صورت قرضی خواهد بود، منعقد می شود.

نورافکن را باید بازیکن جدید سپاهان دانست که از روز آینده به تمرینات گروهی ملحق می شود ولی بعید به نظر می رسد امیرقلعه نویی از او در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر که روز جمعه برگزار خواهد شد، استفاده کند.

 

علاوه بر این با توجه به ترافیک سنگینی که در خط میانی طلایی پوشان وجود دارد، نورافکن 22 ساله کار آسانی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد؛ او در پست دفاع چپ سعید آقایی و شایان مصلح را به عنوان رقبای خود می بیند و در پست هافبک تدافعی نیز دست امیرقلعه نویی حتی بازتر از فصل گذشته است و او بازیکنانی نظیر کومان، کیانی، کریمی، نویدکیا، نقی زاده، مسلمان  و بحیرایی را در اختیار دارد و حالا نورافکن نیز به این جمع اضافه شده است؛ بی شک اضافه شدن امید، رقابت برای رسیدن بازیکنان به ترکیب اصلی را در خط میانی دشوارتر از گذشته خواهد کرد.

 

گفتنی است مدیران باشگاه سپاهان که همچنان یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند، در تلاش برای جذب یک بازیکن از میان سه گزینه یعنی روزبه چشمی، امید ابراهیمی و کاوه رضایی هستند تا با تیمی قدرتمند وارد رقابت های لیگ نوزدهم شوند.

دیدگاه‌ها