کد خبر : 1631116 | 28 مرداد 1398 ساعت 18:37 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا-نیمار جدی تر شد

دومین پیشنهاد رسمی بارسلونا برای نیمار

طبق ادعای رادیو راک 1 امروز جلسه ای در باشگاه بارسلونا برگزار شده و در آن پیشنهاد رسمی دیگری برای نیمار تنظیم شده است.

 دومین پیشنهاد رسمی بارسلونا برای نیمار

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد ندارد تحت هیچ شرایطی در قضیه بازگرداندن نیمار عقب نشینی کند. امروز انتقال فیلیپه کوتینیو به بایرن رسمی شد و در واقع یکی از گزینه های اصلی برای معاوضه با نیمار از دست رفت؛ اما سران بارسا که هنوز امیدوار به جذب نیمار هستند، در جلسه ای فوری شرکت کرده و پیشنهاد دوم خود برای نیمار را تنظیم کردند. پیشنهادی که کتبا به پی اس جی ارائه خواهد شد.

 

 

1427734

 

 

سه شنبه گذشته اولین دور مذاکرات با پی اس جی بی نتیجه پایان یافت. پی اس جی 100 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن از بارسا را می خواهد ولی در بارسلونا فقط به معاوضه بازیکن فکر می کنند. گفته می شود در پیشنهاد جدید، انتقال قرضی با بند خرید دائمی غیراجباری نیمار مطرح شده است که البته بعید است با آن موافقت شود.

در حال حاضر تنها می توان به عثمان دمبله به عنوان بازیکنی اشاره کرد که پی اس جی حاضر است در ازای واگذاری نیمار، او را به خدمت بگیرد اما ستاره فرانسوی هم تمایلی برای  جدایی از بارسا ندارد.

 

در جلسه امروز، جوزپ بارتومئو (رئیس) اسکار گرائو(مدیر ارشد) و اریک ابیدال و رومن پلانس از تیم مدیریت ورزشی حاضر بودند و این احتمالا آخرین پیشنهاد بارسا برای نیمار خواهد بود. تنها 15 روز دیگر به پایان نقل و انتقالات باقیمانده و بارسا قرار است قضیه بازگشت نیمار را زودتر یکسره کند.

 

 

1427458

 

 

دیدگاه‌ها