کد خبر : 1631131 | 28 مرداد 1398 ساعت 20:25 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت ایکاردی؛ هر روز پیچیده‌تر از دیروز!

مشخص نیست مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله اینتر فصل بعد عضو چه تیمی خواهد بود.

وضعیت ایکاردی؛ هر روز پیچیده‌تر از دیروز!

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی تلاش می کند در اینتر باقی بماند اما علیرغم خواسته او، هنوز پالس مثبتی از سوی آنتونیو کونته و مدیران باشگاه دیده نشده و ممکن است طی روزهای آتی بالاخره تیم بعدی این مهاجم جنجالی مشخص شود.

 

علیرغم اخبار 24 ساعت اخیر مبنی بر توافق اینتر با موناکو برای انتقال 65 میلیون یورو مائورو ایکاردی به لیگ یک فرانسه، واندا نارا همسر و مدیر برنامه مائورو ساعتی قبل اعلام کرد این انتقال منتفی بوده و مائورو ایکاردی قصد ندارد در روزهای آتی راهی فرانسه شود.

 

1423103

 

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل ناپولی برای خرید مائورو ایکاردی منتشر شده بود و آئورلیو دی لورنتیس برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده بود. اما در ساعات اخیر اخبار حاکی از توافق ناپولی با مارکوس یورنته، مهاجم اسپانیایی و باتجربه تاتنهام است و اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر بعید است ناپولی حاضر به پرداخت رقمی در حدود 70 میلیون یورو برای خرید ایکاردی شود.

 

در این شرایط تنها یوونتوس امکان دارد بتواند رقم مورد نظر مدیران اینتر را پرداخت کند. اما مسئله اینجاست که اینتر تنها در صورتی با یوونتوس وارد معامله می شود که امکان معاضه مائورو ایکاردی با پائولو دیبالا وجود داشته و این پیشنهاد هرگز باب میل یووه نیست. خود ایکاردی همچنان علاقمند به ماندن در اینتر بوده و در فاصله کوتاه تا پایان بازار تابستانی آینده او در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها