کد خبر : 1631142 | 28 مرداد 1398 ساعت 21:19 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: رئال مادرید دیگر نیاز به خرید جدیدی ندارد

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید مدعی شد آنها امسال هم به دنبال فتح تمامی جام ها خواهند بود.

مارسلو: رئال مادرید دیگر نیاز به خرید جدیدی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن به تیم هایی چون بارسلونا و رئال مادرید منتشر شده است. اما مارسلو مدعی شد تیم فعلی نیز کیفیت بالایی دارد و کهکشانی ها دیگر نیازی به خرید جدید در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال ندارند.

 

1399927

 

مارسلو در مصاحبه با بیلد گفت: :به نظر من رئال مادرید دیگر نیاز به خرید جدیدی ندارد و اگرچه شرایط دشوار است، اما با تمرکز بالا می توان به همه اهداف دست پیدا کرد. من از زمان ورود به رئال مادرید یاد گرفته ام که ما باید برای فتح همه عناوین رقابت کنیم. امسال نیز شرایط فرقی نخواهد کرد و ما برای کسب قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری می جنگیم.

 

البته هر سال شرایط برای کسب قهرمانی ها دشوار می شود زیرا دیگر باشگاه ها نیز تلاش می کنند شرایط خود را بهبود ببخشند و به همین دلیل کسب جام در سال پیش رو هرگز آسان نخواهد بود.

 

انتقادات یک سال اخیر؟ من آموخته ام که باید با انتقادات زندگی کنم و کار خود را انجام دهم، چه زمانی که خوب بازی کنم و چه زمانی که در شرایط مناسبی نباشم اما این انتقادات باعث ناراحتی من نمی شود."

دیدگاه‌ها