کد خبر : 1631150 | 28 مرداد 1398 ساعت 22:21 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

سامی خدیرا:

رونالدو مثل لبرون جیمز است

سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس، کریستیانو رونالدو را با بهترین ورزشکاران آمریکایی مقایسه کرد.

رونالدو مثل لبرون جیمز است

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری این فصل قصد دارد بعد از دو دهه لیگ قهرمانان را فتح کند و بازیکنان بزرگی در تابستان جذب کرده است. اما سامی خدیرا مدعی شد نباید تمرکز آنها تنها روی لیگ قهرمانان باشد و باید فصل سری آ نیز با حداکثر تمرکز برای یوونتوس آغاز شود.

 

سامی خدیرا به کیکر گفت: "کریستیانو رونالدو نمونه ای برای همه ورزشکاران است. او مانند لبرون جیمز در بسکتبال یا تام بردی در فوتبال آمریکایی بوده و یا شاید مانند جان لوییجی بوفون است.

 

1424237

 

هنگامی که بازیکنان جوان می بینند بوفون در سن 41 سالگی به مدت 45 دقیقه در حال وزنه زدن است، عشق او را به این ورزش درک می کنند و آنگاه با خود فکر می کنند که من هم می توانم این کار را انجام دهم. بازیکنان مسن تر انگیزه خوبی برای جوان ترها هستند."

 

سامی خدیرا در مورد اهداف یوونتوس در فصل جدید گفت: "ما کیفیت بالایی داریم و در تمرین بازی های 11 برابر 11 در حد استاندارد لیگ قهرمانان است. در اروپا پنج یا شش تیم در این سطح وجود دارند.

 

ما باید رقابت های سری آ فصل جدید را با تمرکز شروع کنیم و از این طریق اعتماد به نفس خود برای لیگ قهرمانان اروپا را بالا ببریم. ما رونالدو یا دی لیخت را نخریدیم تا در مرحله یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی بازی کنند و یوونتوس مصمم است تا فاتح لیگ قهرمانان شود، اما این اشتباه است که فقط روی این جام تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها