کد خبر : 1631173 | 29 مرداد 1398 ساعت 09:40 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع راشفورد از پوگبا: پنالتی از دست دادن طبیعی است

مارکوس راشفورد بعد از تساوی 1-1 یونایتد مقابل ولوز از پوگبا که در این بازی یک پنالتی از دست داد حمایت کرده و می‌‌گوید هر کسی ممکن است پنالتی از دست بدهد.

دفاع راشفورد از پوگبا: پنالتی از دست دادن طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیروز در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر در خانه ولوز به مصاف این تیم رفت و با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد و با توجه به اینکه پل پوگبا در این بازی یک پنالتی حساس برای تیمش از دست داد تا شیاطین سرخ از دو امتیاز باارزش محروم شوند، مارکوس راشفورد یکی از پنالتی‌زن‌های یونایتد از هم‌تیمی‌اش حمایت کرده و می‌گوید از دست دادن پنالتی اتفاقی است که ممکن است برای هر فوتبالیستی پیش بیاید.

 

1427824

 

پل پوگبا در نیمه دوم بازی زمانی که دو تیم با نتیجه 1-1 به کار خود ادامه می‌دادند فرصتی طلایی برای پیش انداختن یونایتد داشت اما او به جای دقت، تصمیم گرفت پنالتی‌اش را با قدرت روانه دروازه حریف کند و روی پاتریسیو پنالتی او را دفاع کرد تا ولوز به یک امتیاز حساس از این بازی دست یابد.

 

سولسشر، سرمربی یونایتد بعد از بازی از پوگبا که به شدت تحت انتقاد قرار دارد که در سال 2019 تا کنون چهار پنالتی از دست داده است حمایت کرد و گفت راشفورد و پوگبا پنالتی‌زن‌هایی هستند که او انتخاب کرده است.

 

راشفورد هم بعد از بازی از پوگبا حمایت کرد و گفت:" پل پوگبا می‌خواست آن پنالتی را بزند. به همین  سادگی. هر کسی ممکن است پنالتی از دست بدهد".

 

راشفورد در ادامه گفت:" پوگبا برای ما پنالتی‌های زیادی گل کرده و در دوران فوتبالی‌اش هم پنالتی‌های زیادی زده و موفق بوده. از دست دادن پنالتی یک اتفاق طبیعی است. باید فعلا فراموشش کنیم".

 

دیدگاه‌ها