کد خبر : 1631184 | 29 مرداد 1398 ساعت 11:20 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش روزنامه پرتغالی از مهدی طارمی

طارمی آماده برای اولین بازی فیکس در لیگ پرتغال

روزنامه پرتغالی آبولا می‌گوید مهدی طارمی که در بازی قبلی ریو آوه از ناحیه دست راست دچار مشکل شده بود در تمرین دیروز این تیم شرکت کرده و مشکل خاصی ندارد.

طارمی آماده برای اولین بازی فیکس در لیگ پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی به تمرین دیروز دوشنبه تیم ریو آوه که مهدری طارمی را در ترکیب خود دارد پرداخته و می‌گوید طارمی که در بازی قبلی تیمش در هفته اول لیگ پرتغال خوش درخشید ولی از ناحیه دست راست مشکل پیدا کرد بدون مشکل در این تمرین شرکت کرده و در بازی بعدی ریو آوه که روز جمعه برگزار می‌شود به احتمال زیاد به میدان خواهد رفت.

 

1427840

 

طارمی در بازی جمعه گذشته مقابل فامالیکائو که اولین بازی ریو آوه در فصل جدید لیگ پرتغال محسوب می‌شد به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و عملکرد او در پرتغال تحسین‌های زیادی برانگیخت. طارمی در نیمه دوم مسابقه یک پنالتی به نفع تیمش گرفت که توسط همبازی او فیلیپه آگوستو از دست رفت تا ریو آوه در این بازی 1-0 شکست بخورد.

 

با اینکه طارمی در آن بازی از ناحیه دست راست دچار مشکل شده بود ولی آبولا می‌گوید مهاجم ایرانی روز دوشنبه بدون مشکل در تمرین تیمش شرکت داشته و به احتمال زیاد در بازی روز جمعه ریو آوه مقابل آوس به عنوان بازیکن فیکس به میدان خواهد رفت.

 

طارمی پیش از شروع لیگ در رقابتهای لیگ کاپ پرتغال و د ر جریان پیروزی 6-1 ریو آوه مقابل اولیویرنزه موفق شده بود اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر برساند.

 

دیدگاه‌ها