کد خبر : 1631186 | 29 مرداد 1398 ساعت 11:40 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ریو آوه: از طارمی انتظار زیادی داریم

کارلوس کاروالیال، سرمربی ریو آوه، باشگاه پرتغالی مهدی طارمی می‌گوید این تیم از او انتظارات زیادی دارد و او را فوتبالیست خیلی خوبی می‌داند.

سرمربی ریو آوه: از طارمی انتظار زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور 15 دقیقه‌ای مهدی طارمی در اولین دیدار تیم جدید پرتغالی‌اش ریو آوه در لیگ پرتغال که با شکست 1-0 این تیم مقابل فامالیکائو همراه شد، در آستانه دومین دیدار ریو آوه در لیگ پرتغال که جمعه‌شب مقابل آوس برگزار خواهد شد، سرمربی ریو آوه با تمجید از طارمی از او به عنوان فوتبالیستی خوب یاد کرده و می‌گوید ریو آوه از او انتظار زیادی دارد.

 

1427843

 

حضور 15 دقیقه‌ای طارمی در دیدار هفته گذشته ریو آوه مقابل فامالیکائو در پرتغال با تمجیدهای زیادی از نمایش او در این بازی روبرو شد و طارمی در این دیدار موفق شد یک پنالتی به نفع تیمش بگیرد که از سوی هم‌تیمی‌اش هدر رفت.

 

کارلوس کاروالیال، سرمربی ریو آوه در آستانه دیدار روز جمعه تیمش مقابل آوس درباره طارمی گفت:" انتقال مهدی برای ما انتقال خیلی خوبی بود. طارمی برای بازی در این تیم از مبالغ قابل توجهی پول گذشت چون می‌خواست در اروپا بازی کند. او توانسته نظر مثبت ما را جلب کند و ما از انتقال او راضی هستیم".

 

1427842

 

سرمربی ریو آوه در ادامه صحبتهایش درباره طارمی گفت:" مهدی طارمی فوتبالیستی استثنایی است. او در فضاهای خالی خوب کار می‌کند، در زمان حمایت از هم‌تیمی‌هایش خوب کار می‌کند، خوب سر می‌زند و تمام‌کننده قهاری است. ما از طارمی انتظار خیلی زیادی داریم ولی او فعلا در روند جا افتادن در تیم قرار دارد. مشکل ناشی از زبان هم هست که باید به آن توجه شود. ولی من معتقدم مهدی به زودی به ما کمک زیادی خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها