کد خبر : 1631192 | 29 مرداد 1398 ساعت 12:00 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اوکسلید چمبرلین باید صبور باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید برای بازی دادن زودهنگام به الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره تیمش ریسک نخواهد کرد و منتظر بهبود کامل او خواهد ماند.

کلوپ: اوکسلید چمبرلین باید صبور باشد

به گزارش "ورزش سه"، الکس اوکسلید چمبرلین، ستاره انگلیسی ملی‌پوش لیورپول که بعد از دچار شدن به مصدومیت دوران بهبودی را پشت سر گذاشته و شخصاً معتقد است از نظر آمادگی جسمانی به بهبود کامل دست یافته برای بازی کردن با پیراهن لیورپول در لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کند ولی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید چمبرلین باید صبور باشد چرا که او با بازی دادن زودهنگام به او دست به ریسک نخواهد زد.

 

1427848

 

چمبرلین به خصوص در آستانه دیدار لیورپول و تیم سابقش آرسنال که شنبه برگزار خواهد شد بی‌تاب بازی با پیراهن لیورپول است. کلوپ اما درباره او گفت:" الکس باید صبور باشد. همه چیز صد در صد درست خواهد شد. همه می‌دانند اوکسلید چمبرلین چه بازیکن خوبی است".

 

1426632

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" باید مطمئن بشویم که او در زمین هم مثل تمرینها می‌تواند با آمادگی کامل کار کند. هر وقت که به این نتیجه برسم  که او دیگر آماده شده و به این تصمیم برسم او بازی خواهد کرد. این مسئولیت من است و الکس فقط باید هر چه در توان دارد برای آمادگی هر چه بیشترش انجام دهد. کاری که او تا حالا به خوبی انجام داده است".

 

دیدگاه‌ها