کد خبر : 1631243 | 29 مرداد 1398 ساعت 17:50 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوگونس: ورود رسمی رئال به قضیه نیمار

جوزپ پدررول مجری معروف اسپانیایی دقایقی پیش در برنامه خوگونس فاش ساخت که فلورنتینو پرز رئیس رئال سرانجام به صورت جدی وارد پروسه جذب نیمار شده است.

خوگونس: ورود رسمی رئال به قضیه نیمار

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بارسلونا دومین پیشنهاد رسمی خود برای نیمار را به پی اس جی ارائه داد. بارسا که توان پرداخت مبلغ بالا برای نیمار را ندارد و همچنین شانس معاوضه بازیکن را نیز از دست داده، این بار پیشنهاد انتقال قرضی نیمار با بند خرید 160 میلیون یورویی را مطرح کرده است. هنوز مشخص نیست این بند خرید اجباری است یا اختیاری.

 

 

1426780

 

 

در همین رابطه جوزپ پِدرِرول که ارتباط نزدیکی با فلورنتینو پرز رئیس رئال دارد، در برنامه خوگونس فاش ساخت که اگر پی اس جی پیشنهاد جدید بارسا را قبول کند، رئال وارد مذاکره رسمی با پی اس جی خواهد شد و به دلیل دوستی صمیمانه با ناصر الخلیفی، شانس اول جذب نیمار خواهد شد؛ به خصوص که پاسخ مثبت خود ستاره برزیلی را نیز گرفته است.

 

 

1425350

 

 

طبق همین ادعا، رئال بندی در قرارداد نیمار قرار خواهد داد که در صورت مصدوم شدن این بازیکن، دستمزد او توسط پی اس جی پرداخت شود. پرز هر روز در تماس مکرر با پدر نیمار است و در حال حاضر منتظر پاسخ نهایی پی اس جی به بارسا است. 

امروز همچنین پدر نیمار با فالو کردن سرخیو راموس در اینستاگرام و توئیتر، چراغ سبز جدیدی به رئال نشان داد که نمی تواند بی ارتباط با تحرکات اخیر پرز  باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها