کد خبر : 1631245 | 29 مرداد 1398 ساعت 18:20 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: امیدوارم کوتینیو همه را سورپرایز کند

ستاره هلندی سابق بایرن مشکلی با واگذاری پیراهن شماره 10 بایرن به کوتینیو که سال ها بر تن وی بود ندارد و به درخشش او خوشبین است.

روبن: امیدوارم کوتینیو همه را سورپرایز کند

به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن 35 ساله که قراردادش با بایرن در این تابستان به پایان رسید، علی رغم شایعاتی که در مورد بازگشتش به خرونینگن، پی اس وی آیندهوون و حتی حضورش در لیگ حرفه ای آمریکا (MLS) وجود داشت، در نهایت تصمیم به بازنشستگی گرفت.

روبن در دوران پرافتخار حرفه ای اش، قهرمانی در لیگ های هلند، انگلیس، اسپانیا و آلمان را تجربه کرد و در سال 2010 با هلند به فینال جام جهانی رسید.

 

 

1427896

 

 

روبن در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» درباره واگذاری شماره پیراهن 10 بایرن به فیلیپه کوتینیو که سال‌ها متعلق به وی بود، گفت:« باشگاه این موضوع را به اطلاع من رساند و در این خصوص با حسن صالح حمیدزیچ صحبت کردم. برای من مهم این است که هر اتفاقی که می‌تواند برای باشگاه خوب باشد، رخ دهد. اگر پیراهن شماره 10 برای بازیکن و تیم خوب باشد، پس مشکلی وجود ندارد.»

روبن که در دوران حضورش در بایرن مونیخ در 309 بازی 144 گل به ثمر رساند در ادامه گفت:« نمی‌دانم که آیا پیوستن کوتینیو به بایرن بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای این تیم بیفتد یا خیر. وقتی بازیکنی جدید به تیم ملحق می‌شود، باید منتظر ماند و عملکرد او را دید. فیلیپه بازیکن فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم ما را سورپرایز کند. برای بایرن مونیخ هم آرزوی فصلی موفق دارم.»

 

 

1408170

 

 

کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 از لیورپول به بارسلونا پیوست، پس از یک فصل و نیم حضور در این تیم از جمع آبی‌واناری‌ها جدا و به باواریایی‌ها پیوست. بایرن مونیخ در ازای 8.5 میلیون یورو کوتینیو را از بارسلونا یک سال قرض گرفته و متعهد شده دستمزد این هافبک برزیلی را به طور کامل پرداخت کند. این باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری می‌تواند در ازای 120 میلیون یورو قرارداد کوتینیو 27 ساله را قطعی کند.

دیدگاه‌ها