کد خبر : 1631257 | 29 مرداد 1398 ساعت 21:20 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت محمد صلاح به ورود تکنولوژی VAR به لیگ برتر

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در مورد ورود تکنولوژی VAR به لیگ برتر صحبت کرد.

مخالفت محمد صلاح به ورود تکنولوژی VAR به لیگ برتر


به گزارش "ورزش سه"، از این فصل تکنولوژی VAR مانند دیگر لیگ های بزرگ در انگلیس نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در همین دو هفته ابتدایی رقم زننده اتفاقات جالبی بوده است. اما محمد صلاح مدعی شد فوتبال را بدون تکنولوژی VAR و با همان شرایط سابق بیشتر دوست دارد.

 

1427926

 

محمد صلاح گفت: "من از بازی کردن در لیورپول رضایت دارم. من در زندگی در این شهر خوشحالم، من هواداران را دوست دارم و آنها نیز مرا دوست دارند و در کل من از حضور در این باشگاه خوشحال هستم."

 

محمد صلاح در مورد ورود تکنولوژی VAR به لیگ جزیره گفت: "من علاقه ای به این تکنولوژی ندارم و همیشه پاسخ من همینگونه بوده است زیرا من به فوتبال همانگونه که بوده علاقه دارم؛ فوتبالی که با اشتباهات داوری و اعتراضات بازیکنان همراه است. البته وجود VAR می تواند به حفظ سلامت بازیکنان کمک کند و این تنها دلیلی است که می تواند در این رابطه مثبت باشد. اما برای من فوتبال با اشتباهات داور و اشتباهات بازیکن هیجان انگیز است.

 

تعداد گل های فصل جاری؟ من مهاجم نیستم و به عنوان یک وینگر بازی می کنم ، بنابراین وظیفه من فقط گلزنی نیست و باید پاس گل هم بدهم. من در جناحین بازی می کنم و برای مدت طولانی است من به عنوان شماره نه بازی نکرده ام. من با این شرایط راحت هستم و اولین وظیفه من گلزنی نیست. زیرا به نظرم یک وینگر فقط نباید گلزنی کند و پاس گل نیز در بین وظایف او قرار دارد."

دیدگاه‌ها