کد خبر : 1631263 | 29 مرداد 1398 ساعت 21:49 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

پشیمانی تاتنهام از رد شانس خرید ستاره یوونتوس

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام حالا از تصمیم خود در تابستان در مورد رد امکان جذب پائولو دیبالا پشیمان است.

پشیمانی تاتنهام از رد شانس خرید ستاره یوونتوس


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام در تابستان سال بعد به پایان می رسد و تاتنهام هم فرصت معاوضه او  را از دست داد و هم ممکن است تابستان بعدی هیچ پولی از فروش این بازیکن به دست نیاورد.

 

1427929

 

دیلی میل مدعی شد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام شانس معاوضه کریستین اریکسن، هافبک خلاق خود را با ستاره یوونتوس پائولو دیبالا رد کرده و حالا در تابستان آینده با احتمال از دست دادن اریکسن آنهم به صورت رایگان روبرو است.

 

به همین دلیل  پوچتینو حالا از تصمیم خود پشیمان شده زیرا با توجه به اینکه اریکسن علاقه ای به تمدید قرارداد ندارد، تاتنهام شانس خرید پائولو دیبالا را نیز به راحتی از دست داده است و دو طرفه در این رابطه ضرر کرده است.

 

تاتنهام ابتدا امیدوار بود قادر به راضی کردن کریستن اریکسن برای تمدید قرارداد و حفظ او برای فصول بعد هم باشد اما تمام تلاش های تاتنهام برای تمدید قرارداد شکست خورده و در حال حاضر به نظر می رسد اریکسن حاضر نیست هیچ پیشنهاد جدیدی را از این باشگاه بپذیرد. در این شرایط دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس دو تیمی هستند که احتمالا مقصد اریکسن خواهند بود و یکی از آنها فصل بعد و بصورت رایگان این هافبک ارزشمند را جذب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها