کد خبر : 1631273 | 29 مرداد 1398 ساعت 22:29 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه آرین روبن از پپ گواردیولا

آرین روبن، ستاره هلندی و سابق بایرن مونیخ به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت.

تمجید ویژه آرین روبن از پپ گواردیولا


به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن یک دهه فوق العاده را در بایرن مونیخ سپری کرده و با این تیم به انواع افتخارات دست یافت. علیرغم حضور سرمربیان بزرگ در این سالها روی نیمکت بایرن مونیخ، آرین روبن معتقد است پپ گواردیولا بهترین سرمربی وی در دوران حضور در بوندسلیگا بوده است.

 

1427941

 

آرین روبن گفت: "انتخاب بهترین سرمربی دوران ورزشی ام کار دشواری است  اما اگر از من بپرسید چه کسی بهترین بود از پپ گواردیولا نام می برم. من از کار کردن کنار او بیشتر از همه لذت می بردم و از نظر فوتبال گواردیولا بسیار درخشان است.

 

وقتی پپ گواردیولا به بایرن مونیخ آمد من 30 ساله بودم. در این سن و سال شما فقط سعی می کنید ثابت مانده و بدتر نشوید. اما زیر نظر گواردیولا من هم بهتر شدم و هم در پست های مختلف بازی کردم که هیچ وقت فکر نمی کردم چنین اتفاقی رخ دهد. از نظر من گواردیولا بهترین بود.

 

تصمیم خداحافظی از فوتبال؟ این تصمیم برای من بسیار دشوار بود، اما در پایان من فکر می کنم کار درستی کردم. من می خواهم استراحت کرده و وقت بیشتری را با خانواده سپری کنم. من در سن 16 سالگی کارم را به عنوان یک بازیکن حرفه ای شروع کردم و در این شرایط زندگی شما 24 ساعته مختص به فوتبال است. خانواده من مجبور به پذیرش این شرایط بودند و حالا وقت آن رسیده است که من جبران کنم. ما از تعطیلات نهایت بهره را بردیم، حالا بچه ها به مدرسه باز می گردند و زندگی روزمره دوباره آغاز می شود."

دیدگاه‌ها