کد خبر : 1631283 | 29 مرداد 1398 ساعت 23:03 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا:

به خاطر VAR دیگر بعد از گل خوشحالی نمی کنم!

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی سیتی مدعی شد دیگر بعد از گل های این تیم خوشحالی نخواهد کرد.

به خاطر VAR دیگر بعد از گل خوشحالی نمی کنم!


به گزارش "ورزش سه"، مشابه اتفاقی که فصل قبل و در مورد گل رحیم استرلینگ در لیگ قهرمانان برابر تاتنهام رخ داده بود، این هفته نیز در لیگ برتر تکرار شده و گل ثانیه های پایانی سیتی مردود اعلام شد. حالا برناردو سیلوا به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

 

1427948

 

برناردو سیلوا گفت: "دیگر به اتفاقاتی که با تصمیمات VAR رخ می دهد عادت کرده ام و احتمالا دفعه بعد پس از گلزنی خوشحالی نخواهم کرد. فصل قبل و در لیگ قهرمانان ما با گل رحیم استرلینگ خوشحالی کردیم اما آن گل مردود اعلام شد و حالا و با مردود شدن این گل شرایط ناراحت کننده تر می شود."

 

همچنین برناردو سیلوا که دوران ناموفقی در بنفیکا داشت و چندان برای این تیم به میدان نرفت در مورد احتمال بازگشت به پرتغال گفت: "من همیشه گفته ام باید این ماجرا جبران شود. زیرا من هرگز برای بنفیکا بازی نکردم. بنفیکا باشگاه من است و یک روز من این کار را انجام خواهم داد. وقتی بچه هستید همیشه آرزو می کنید برای بنفیکا بازی کنید و سپس به آنجا می روید و این اتفاق رخ نمی دهد و باعث آزار شما شود.

 

اما من کمی بیشتر که فکر می کنم به این نتیجه می رسم تصمیم جدایی صحیح و برای هر دو طرف بهترین اتفاق بود زیرا سرمربی روی من حساب باز نمی کرد. اما من روزی می خواهم برای بنفیکا در استادیوم این تیم بازی کنم."

دیدگاه‌ها