کد خبر : 1631301 | 30 مرداد 1398 ساعت 09:20 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: واقعی باشی از تو متنفر می‌شوند

کنایه تند نیمار به هواداران پاریس

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با انتشار پیامی عجیب در اینستاگرام خود می‌گوید آدمها وقتی واقعی هستند مورد نفرت قرار می‌گیرند.

کنایه تند نیمار به هواداران پاریس

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی عجیب که در آن به یکی از صحبت‌های باب مارلی، موزیسین معروف اشاره کرده بود بار دیگر به شایعات درباره خروج قریب‌الوقوعش از این باشگاه فرانسوی دامن زد.

 

در ماه‌های اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی نیمار از PSG و پیوستنش به یکی از دو باشگاه اسپانیایی بزرگ بارسلونا یا رئال مادرید به اوج رسیده و حتی از باشگاه یوونتوس هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده شده است. نیمار در جریان اولین بازی PSG در فصل جدید لیگ فرانسه با انتقاد شدید هواداران این تیم روبرو شد که روی سکوها علیه او شعارهای تندی سر داده و خواهان بیرون رفتنش از باشگاه بودند.

 

1427969

 

نیمار دیروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی در حاشیه عکسی از باب مارلی نوشت:" آدمها وقتی واقعی هستند مورد نفرت قرار می‌گیرند و وقتی تقلبی هستند همه دوست‌شان دارند".

 

علت ناراحتی شدید هواداران PSG از نیمار به پیش از شروع فصل جدید لوشامپیونا برمی‌گردد، زمانی که او در روزهای اول تمرینات پاری سن ژرمن شرکت نکرد و با اینکه پدرش گفت او درباره غیبتش با مدیران و سرمربی باشگاه صحبت کرده و غیبت او موجه بوده ولی هواداران PSG نتوانستند ستاره برزیلی را به خاطر این حرکت ببخشند.

 

دیدگاه‌ها