کد خبر : 1631304 | 30 مرداد 1398 ساعت 09:40 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

دنیای فوتبال در شوک اظهارات کریستیانو

رونالدو: ممکن است سال دیگر بازنشسته شوم!

کریستیانو رونالدو با اشاره ضمنی به اینکه ممکن است سال آینده بازنشسته شده و فوتبال را کنار بگذارد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

رونالدو: ممکن است سال دیگر بازنشسته شوم!

به گزارش "ورزش سه"، بخشی از صحبت‌های اخیر کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی یوونتوس درباره آینده ورزشی‌اش که در آن می‌گوید مطمئن نیست چه زمانی بازنشسته خواهد شد ولی این احتمال وجود دارد که حتی سال آینده بازنشسته شده و فوتبال را کنار بگذارد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برده است. البته رونالدو در ادامه می‌گوید هیچ چیز قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که تا چهل و چند سالگی هم به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

 

1427973

 

رونالدوی 34ساله از سال گذشته که رئال مادرید را ترک کرده و به یوونتوس پیوست همچنان به درخشش در میادین فوتبال ادامه داده و در این مدت در 43 بازی خود برای یوونتوس برای این تیم 28 گل به ثمر رسانده است.

 

این صحبت‌های جنجالی کریستیانو رونالدو دیروز و در مصاحبه او با تلویزیون TVI ابراز شد. رونالدو در گفتگو با این شبکه گفت:" راجع به آینده و بازنشستگی‌ام فکر نمی‌کنم. شاید بتوانم سال آینده فوتبال را کنار بگذارم ... ولی این احتمال هم وجود دارد که تا 40 سالگی یا 41 سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم".

 

رونالدو در ادامه گفت:" نمی‌دانم. من همیشه می‌گویم که باید از لحظه حال لذت برد. آنچه من دارم هدیه بزرگی است که در اختیارم قرار گرفته و باید به لذت بردن از آن ادامه بدهم".

 

1427974

 

رونالدو که علاوه بر افتخارات فردی از جمله پنج بار دریافت توپ طلا، در فتح چمپیونزلیگ هم رکورددار است و تا کنون پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. رونالدو در لیگهای ملی هم سه بار در لیگ برتر جزیره، دو بار در لالیگا و یک بار در سری آ به قهرمانی رسیده. کریستیانو در ادامه مصاحبه‌اش می‌گوید می‌خواهد تاریخسازی کند و به نظر می‌رسد رسیدن به رکوردهای جدید یکی از عواملی است که به او انگیزه می‌دهد.

 

رونالدو در این باره گفت:" فوتبالیستی هست که بیشتر از من رکورد داشته باشد؟ بعید می‌دانم فوتبالیست دیگری باشد که به اندازه من رکورد داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها