کد خبر : 1631313 | 30 مرداد 1398 ساعت 10:10 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانسر رسمی تراکتور آذربایجان مشخص شد

تراکتور آذربایجان برای فصل جدید با نام و نشان اسپانسر رسمی خود بر روی پیراهن به میدان خواهد رفت.

اسپانسر رسمی تراکتور آذربایجان مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در سال های گذشته تراکتور بیشتر با اسپانسری دو اپراتور مخابراتی به میدان میرفت که با مالکیت محمد رضا زنوزی دیگر از این اسپانسر ها خبری نبود تا در لیگ هجدهم تراکتور با استفاده از شعار سال بعنوان تبلیغات اصلی پیراهن خود به میدان میرفت. 

 

تراکتور آذربایجان تحت مالکیت محمدرضا زنوزی و هولدینگ دریک در نظر دارد در لیگ نوزدهم یکی از شرکت های زیر مجموعه خود را بعنوان اسپانسر اصلی خود معرفی کند.

 

پیشتر مشخص شده بود که هزینه های جاری این باشگاه از طریق هواپیمایی آتا تامین و پرداخت می شود که در لیگ نوزدهم این اسپانسرینگ حالت رسمی تری به خود خواهد گرفت و نام و نشان این شرکت هواپیمایی بر روی پیراهن های این تیم نقش خواهد بست.

 

محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه تبریزی در دهه اخیر با تیمداری گسترش فولاد توانسته بود ساختار کاملا حرفه ای را در این باشگاه پایه گذاری کند که از سال گذشته نیز با خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی تبریز- ایران، دوران جدیدی از تیم داری را آغاز کرده است.

 

تراکتور اذربایجان با مالکیت جدید در اولین گام صاحب زمین تمرین و استادیوم شماره دو اختصاصی و ساختمان اداری شد و ساخت هتل این مجموعه نیز در مراحل پایانی خود قرار گرفته است که این مالک در گام بعدی در نظر دارد با اقتصادی کردن این باشگاه کار احداث استادیوم اختصاصی شماره یک خود را آغاز کند.

دیدگاه‌ها