کد خبر : 1631319 | 30 مرداد 1398 ساعت 10:17 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بازی گل گهر و نساجی جذاب است؟

قائمشهر به دنبال انتقام از وینکو

شاید در هفته اول بیشتر نگاه ها به بازی های چهار تیم مدعی و پرطرفدار باشد اما در این هفته بازی های جذاب دیگری هم وجود دارد و یکی از آن ها بی شک جدال تیم های نساجی و گل گهر است.

قائمشهر به دنبال انتقام از وینکو

به گزارش" ورزش سه" نساجی فصل گذشته بعد از سال ها توانست برای اولین بار طعم حضور در لیگ برتر را بچشد و این اتفاق امسال برای گل گهر رخ داده است. گل گهر از سال 76 که تاسیس شد نتوانسته بود به لیگ برتر برسد و سال گذشته سرانجام وینکوبگوویچ توانست این تیم را به آرزوی بزرگش برساند.


فردا و در سیرجان از ساعت یک ربع به هشت شب دو تیم که تشنه موفقیت در لیگ برتر امسال هستند به مصاف هم خواهند رفت. این دو در سال های اخیر 6 بار مصاف مستقیم داشته اند و بازی هایشان مسابقاتی جذاب و پرگل از آب در آمده است و از نظر آمار این گل گهر است که در این شش بازی وضعیت بهتری دارد.


در لیگ آزادگان فصل 94-95 و در بازی رفت مسابقات نساجی در یک بازی جذاب توانست گل گهر را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد اما در 5 بازی بعد هرگز رنگ پیروزی را ندید. در این بازی حسین امامیان، عیسی پارتو و حمید کاظمی برای نساجی، احسان تاییدی و محمد شعبان برای گل‌گهری ها گلزنی کردند. در آن بازی هدایت نساجی را کوروش موسوی به عهده داشت و مربی گل گهر یک مربی ارمنستانی به نام آرمن گلبداغیان بود. در بازی برگشت همین سال دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدند در حالی که هدایت تیم گل گهر را مجید نامجومطلق به عهده داشت. در این بازی هم برای برای نساجی حسین امامیان و برای گهر امیر رفعتی گلزنی کردند.

 

1427988


در فصل بعد و در لیگ 95-96 هر دو بازی رفت و برگشت دو تیم با تساوی به پایان رسید که هر دو مساوی های پرگل 3-3 و 2-2 بودند. حمید نعمتی و حسن نجفی(2 گل) برای نساجی و اکبر صغیری، هادی دهقانی و حمید گلزاری برای گل گهر گلزنی کردند. وینکو بگوویچ از این سال هدایت تیم گل گهر را به عهده گرفته بود در حالی که هدایت تیم نساجی را ساکت الهامی به عهده داشت. در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند که برای نساجی محمدعباس زاده هر دو گل را به ثمر رساند و برای گهر حمید گلزاری و هادی رکابی گل زدند.


اما آنچه می تواند بازی گل گهر و نساجی را به یک مسابقه جذاب تبدیل کند این است که گل گهر در دوبازی آخر توانسته حریفش را شکست بدهد. در لیگ 96-97 آزادگان و در بازی رفت وینکو بگوویچ توانست با گل سجاد اژدر برابر مهدی پاشازاده و نساجی به برتری برسد و در بازی برگشت هم این گل گهر بود که با یک برد پرگل سه بر یک و این بار برابر شاگردان داوود مهابادی به برتری برسد. در این بازی محسن آوخ، امین پورعلی، محسن آذرباد برای گل گهر و مجتبی ممشلی برای نساجی گلزنی کردند.

 

1427990


این دو تیم فارغ از سال قبل که نساجی در لیگ برتر حضور داشت در سال های اخیر رقابت جدی در لیگ یک داشته اند و حالا این رقابت به لیگ برتر رسیده است. نساجی این بار رضا مهاجری را که در لیگ برتر تجربه خوبی با پدیده داشته روی نیمکت دارد ضمن اینکه این تیم تجربه یک فصل حضور در لیگ برتر را دارد و از این نظر نیز با تجربه تر از حریف به نظر می رسد اما در آن سو وینکو بگوویچ تا به حال با گل گهر برابر نساجی شکست نخورده و دو برد و دو تساوی به دست آورده است. بازی گل گهر و نساجی شاید زیر سایه بازی تیم های بزرگ لیگ برتر فعلا مورد توجه نباشد اما شاید در پایان هفته اول بتواند در میان جذاب ترین بازی ها باشد.

دیدگاه‌ها