کد خبر : 1631326 | 30 مرداد 1398 ساعت 10:34 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم والیبال نوجوانان به انتقادها پاسخ داد

تغییر پرحاشیه در آستانه مسابقات جهانی والیبال

فرا خواندن یک پاسور از تهران از سوی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در آستانه شروع مسابقات جهانی حاشیه هایی را به وجود آورد.

تغییر پرحاشیه در آستانه مسابقات جهانی والیبال

به گزارش"ورزش سه" ، مسابقات والیبال نوجوانان جهان به میزبانی تونس از فردا برای ایران با دیدار مقابل بلغارستان آغاز می شود. شاگردان محمد وکیلی که مدافع عنوان قهرمانی هستند،‌ در آخرین بازی تدارکاتی خود برابر ایتالیا ۳ بر صفر شکست خوردند که همین مساله باعث اتخاذ یک تصمیم غافلگیر کننده شد.


وکیلی که حدود ۱۰ روز قبل لیست نهایی خود را مشخص کرد و تیم را به تونس برد، پاسوری که خط خورده بود را از تهران فراخواند و جایگزین یکی از پاسورهای خود کرد.


محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان در تونس، در مورد انتقادهای صورت گرفته برای اضافه شدن علی‌اصغر نبی‌زاده در روز قبل از آغاز بازی‌ها به اردوی تیم گفت: هر مربی و کادر فنی می‌تواند تا لحظه آخر از هر فرصتی برای تعویض بازیکنانش استفاده کند. در اردوی تهران تا لحطه آخر در مورد سه پاسورمان مطالعه داشتیم و نهایتا امیر حسین تقوی و سهیل مسعود را به دلیل فرم پاس دادن، قد و قامت بهتر و عملکرد مطلوب در توپهای سرعتی انتخاب کردیم ولی به نبی زاده هم گفتیم تمریناتش را در تهران ادامه دهد.


او ادامه داد: در دیدارهای تدارکاتی قبل از آغاز مسابقات، در بازی ایتالیا مشخص شد که به دلیل سرویسهای عالی که بازیکنان ایتالیا میزدند توپها به خوبی به پاسورها نرسیده و هر دو پاسور ما توان پاس توپ‌های «های بال» را مثل نبی زاده ندارند. ضمن اینکه تقوی بازیکن کم تجربه ای است و در تیم نوجوانان پیکان هم ذخیره بود ولی به دلیل آینده بسیار خوبی که دارد انتخابش کردم، لذا با توجه به سطح بالای مسابقات جهانی و مسابقاتی نظیر بازی با ایتالیا که همگروه ما  است و همچنین سطح توقع مردم از تیم مدافع عنوان قهرمانی تصمیم گرفتیم از نبی زاده استفاده کنیم ولی تقوی هم در اردو خواهد بود و ما با ۱۴ بازیکن در این مسابقات حاضرخواهیم بود.

دیدگاه‌ها