کد خبر : 1631334 | 30 مرداد 1398 ساعت 10:58 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی مانع انتقال باکایوکو به موناکو

تیمو باکایوکو، ستاره فرانسوی چلسی خواهان جدایی از این تیم است ولی باشگاه چلسی مانع از انتقال او شده و به جدایی باکایوکو رضایت نمی‌دهد.

چلسی مانع انتقال باکایوکو به موناکو

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش منتشر شده توسط RMC SPORT درحالیکه تیمو باکایوکو، ستاره فرانسوی چلسی که سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی برای آث میلان بازی می‌کرد و در استمفورد بریج حضور نداشت حالا که خواهان ترک باشگاه لندنی بوده و قصد دارد به زادگاهش فرانسه برگردد با مخالفت مدیران چلسی مواجه شده است.

 

1418149

 

در روزهای اخیر شایعات منتشر شده درباره باکایوکو نشان می‌داد او تمایل دارد به زادگاهش فرانسه بازگردد و از دو باشگاه پاری سن ژرمن و موناکو به عنوان تیمهایی که خواهان جذب او هستند نام برده شده بود.

 

اما حالا به نظر می‌رسد تنها تیمی که در تلاش خود برای جذب باکایوکو جدی است موناکو است. بر اساس این گزارش موناکو برای جذب ستاره فرانسوی پیشنهادی به چلسی ارائه داده ولی مدیران باشگاه لندنی معتقدند که پیشنهاد موناکو کمتر از حد انتظار آنها است. پیشنهاد موناکو البته برای انتقال قرضی باکایوکو و نه خرید او بوده است.

 

باکایوکو پیش از پیوستن به چلسی بازیکن موناکو بود و با این تیم فاتح لیگ فرانسه شده و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یافته بود. اما دوران حضور هافبک فرانسوی در لندن برای او فاجعه‌بار بوده است.

 

باکایوکو فصل گذشته را به صورت قرضی در آث میلان توپ زد و بار دیگر توانست به روزهای اوج خود نزدیک شود ولی با همه اینها به نظر می‌رسد او در استمفورد بریج آینده‌ای نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها