کد خبر : 1631336 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:00 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت دو مهره کلیدی شهرخودرو در بخش تهاجمی

سروش و قاسمی نژاد غایبان بزرگ یحیی برابر پیکان

شهرخودرو تیم چهارم لیگ هجدهم و یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان سال آینده در هفته اول باید برای مصاف با پیکان به تهران بیاید اما این تیم دو مهره کلیدی اش را در اختیار ندارد.

به گزارش " ورزش سه" به اعتقاد بسیاری از کارشناسان تیم پدیده در لیگ هجدهم یکی از بهترین نمایش های فوتبالی را داشت. یحیی گل محمدی توانست تیمش را که تا هفته های پایانی یکی از مدعیان قهرمانی بود در نهایت در رتبه چهارم حفظ و به لیگ قهرمانان آسیا برساند. او در حالی که در این فصل در نزدیکی حضور در پرسپولیس هم بود قراردادش را با تیم شهرخودرو تمدید و به تقویت تیمش پرداخت. او در کادرفنی حمید مطهری و در تیم بازیکنانی مثل سروش رفیعی، روح الله باقری، سیدمهدی رحمتی و چند بازیکن دیگری را جذب کرد تا امسال به دنبال جایگاهی بهتر در لیگ برتر بوده و نمایشی خوب در آسیا داشته باشد.


آن ها در اولین بازی باید به تهران آمده و روز جمعه در ورزشگاه شهرقدس با پیکان بازی کنند. یحیی گل محمدی اما برای این بازی دو مهره کلیدی اش را در اختیار ندارد. امین قاسمی نژاد مهاجم موثر تیم پدیده در تمرینات پیش فصل از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و این بازی را از دست خواهد داد. وضعیت مصدومیت این بازیکن به گونه ای است که قطعا هفته دوم را از دست خواهد داد اما شهرخودرویی ها امیدوارند بتوانند شماره ده تیمشان را برای هفته سوم و بعد از تعطیلات لیگ آماده کنند. قاسمی نژاد فصل قبل 10 گل زد و 3 پاس گل هم داد و یکی از مهره های کلیدی یحیی در بخش تهاجمی بود.


اما بازیکن دیگری که پدیده در اختیار ندارد سروش رفیعی است که به خاطر محرومیتی که در فصل گذشته نصیبش شد نمی تواند شهرخودرو را در این بازی همراهی کند.

 

1428009

 

1428008

دیدگاه‌ها