کد خبر : 1631351 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:35 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که سفرش را به تهران لغو کرد

فدراسیون فوتبال قصد داشت با دعوت از تیم ملی فوتسال قطر و انجام دو بازی دوستانه مقدمات رکورد شکنی فالکائو توسط وحید شمسایی را مهیا کند که قطری ها سفر خود را لغو کردند.

تیمی که سفرش را به تهران لغو کرد

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیم قطری ها ناراحتی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت چرا که فدراسیون فوتبال از مدت ها قبل برای برگزاری این دو دیدار در شهر قم برنامه ریزی کرده بود. به نظر می رسد قطری ها با پی بردن به اصل ماجرا و اینکه قرار است قربانی رکورد شکنی وحید شمسایی شوند سفر خود را به تهران لغو کردند.

 

قطری ها که به تازگی قهرمانی در جام ملت ها را جشن گرفته اند در فوتسال زمان زیادی نیست که تیم تشکیل داده اند و طبیعتا شکست در برابر ایران آنهم با گل های پی در پی وحید شمسایی می توانست از نظر روحی و روانی به ضرر آنها باشد. به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در دعوت از تیم جدید نباید به رکورد زنی وحید شمسایی اشاره ای داشته باشد.

 

وحید شمسایی که 392 گل ملی در کارنامه خود دارد در حالی برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی و بازپس گیری رکورد خود تلاش می کند که سال هاست از تیم ملی خداحافظی کرده است. از سویی باید به این نکته اشاره کرد که رکوردها برای شکستن هستند و هیچ رکوردی جاودانه باقی نمی ماند.

دیدگاه‌ها